از کنفرانس یوبی‌سافت در E3 2017 چه انتظاراتی داریم؟

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

کنفرانس امسال شرکت یوبی‌سافت در نمایشگاه E3 2017 از سال‌های قبل هیجان‌انگیزتر به نظر می‌رسد. دلیل آن هم این است که از هم اکنون شایعه ساخت Assassin’s Creed و FarCry جدید به بیرون درز کرده است. همین دو بازی کافی است که یوبی‌سافت E3 فوق‌العاده‌ای داشته باشد؛ اما بد نیست نگاه دقیق‌تری به شایعه‌ها و احتمالات پیش رو داشته باشیم.

اگر حوصله ندارید این مطلب را بخوانید، می‌توانید به پادکست پیش‌بینی یوبی‌سافت در E3 2017 گوش کنید.

اول از همه به Assassin’s Creed جدید نگاهی می‌اندازیم. همان‌طور که حتما می‌دانید یوبی‌سافت پس از عرضه‌ Assassin’s Creed Syndicate روند عرضه سالانه این مجموعه بازی‌ها را متوقف کرد. یوبی‌سافت گفت که برای ساخت یک بازی بدون مشکل نیاز دارد که زمان بیشتری برای آن صرف کند. به همین دلیل سال گذشته شاهد عرضه قسمت جدید AC نبودیم. حالا شایعه شده که قسمت جدید به زمانی قبل از Assassin’s Creed 1 می‌رود و به همین دلیل نام Assassin’s Creed Origins برای آن انتخاب شده است. این‌بار در نقش فردی در زمان مصر باستان قرار میگیریم. گفته شده که محیط بازی از اسکاریم هم بزرگ‌تر خواهد بود و امکان سفر باکشتی هم در بازی دیده می‌شود. همین ویژگی‌ها کافی است که بی‌صبرانه در انتظار بازی جدید باشیم.

برویم به سراغ FarCry جدید. در اینکه فارکرای ۳ یکی از بهترین‌ها در این مجموعه به حساب می‌آید شکی نیست. به همین دلیل یوبی‌سافت فرانسه با ارسال عکسی از این بازی در فیسبوک همه را برای عرضه قسمت جدید هیجان‌زده کرد. البته یوبی‌سافت هنوز درباره این بازی صحبت نکرده؛ اما احتمال می‌رود که بازی در غرب وحشی اتفاق بی‌افتد. اینکه فارکرای جدید فضای تازه‌ای را پیش روی ما قرار خواهد داد در نوع خودش اتفاقی بسیار هیجان‌انگیز است. حالا باید ببنیم که این شایعات منتشر شده چقدر به واقعیت نزدیک هستند و یوبی‌سافت می‌تواند ما را سورپرایز کند؟

بعد از این دو باید منتظر چیزهای دیگری هم باشیم. به احتمال زیاد یوبی‌سافت تاریخ عرضه‌ بازی South Park جدید را اعلام می‌کند. این عنوان مدت زمان زیادی است که در دست ساخت قرار داشته و خیلی‌ها برای تجربه آن لحظه شماری می‌کنند. South Park جدید قرار بود سال گذشته راهی بازار شود که این اتفاق رخ نداد.

احتمال اینکه یک Just Dance جدید هم معرفی شود بسیار زیاد است. یک بازی موسیقی جذاب که در سال‌های گذشته طرفدران خاص خودش را به دست آورده.

البته در این میان شایعه شده که یوبی‌سافت در حال ساخت یک بازی جدید برای کنسول نینتندو سوییچ است که در آن ماریو و Rabbidsهای بامزه حضور دارند. احتمالا درباره این بازی هم خبرهای بیشتری می‌شنویم.

باید انتظار داشته باشیم که این شرکت مضامین جدیدی برای بازی‌های Rainbow Six Siege و Ghost Recon Wildlands معرفی کند. حتی بعید نیست که قسمت‌های جدیدی برای بازی The Division معرفی شوند. یوبی‌سافت چند وقت پیش اعلام کرد که از دو بازی The Division و Rainbow Six جدید برای سال دوم هم پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل باید منتظر عرضه مضامین اضافی برای آن‌ها باشیم. حتی بعید نیست که DLC تازه‌ای هم برای بازی Watch Dogs 2 معرفی شود. در ادامه می‌توانید یکی از تریلرهای بازی The Division را ببینید:

در کنار همه این بازی‌ها خیلی دوست داریم که یک یا چند IP جدید ببنینم. یوبی‌سافت در نسل هشتم IPهای جدید بسیار خوبی راهی بازار کرده که The Division، For Honor و Watch Dogs از جمله آن‌ها به حساب می‌آیند. اینکه باز هم بازی جدیدی از این شرکت دوست داشتنی ببینیم چیز عجیبی نیست. البته خیلی دوست داریم قسمت جدیدی هم از مجموعه بازی‌های Splinter Cell را ببنینم. بالاخره سم فیشر هم باید در نسل هشتم کنسول‌های بازی حرفی برای گفتن داشته باشد. شاید قسمت جدید بازی The Crew معرفی شود. همان بازی رانندگی آنلاینی که یوبی‌سافت با سر و صدای زیادی آن را نمایش داد.

البته نباید این موضوع را نادیده بگیریم که یوبی‌سافت قطعا چندین عنوان مخصوص هدست‌های واقعیت مجازی خواهد داشت. بازی‌هایی که چندان خوب از کار در نمی‌آیند، اما به هر حال این شرکت فرانسوی نشان داده که در هر پلتفرمی بازی مخصوص خودش را دارد.

کنفرانس شرکت یوبی‌سافت در E3 2017 شب ۲۳ خرداد ماه شروع می‌شود. این کنفرانس را می‌توانید به صورت زنده از دیجی‌کالا مگ دنبال کنید.

‌‌‌
telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar سینا

    اگه سندیکا بهتر ساخته بهترین نسخه از بازی میشد البته بعد از Rouge .
    امیدوارم بتونیم باز هم یک far cry خوب رو شاهد باشیم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه