کیفیت دوربین گوشی Moto G5 را ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

دیروز دو گوشی Moto G5 و  Moto G5 Plus در نمایشگاه MWC بارسلونا معرفی شدند.  این گوشی‌ها مشخصات سخت افزاری قابل قبولی دارند و از دوربین‌های خوبی هم بهره می‌برند. به همین دلیل عکس‌هایی که با دوربین این گوشی‌ها ثبت شده‌اند، منتشر شده‌اند تا علاقه‌مندان با کیفیت عکس‌های این دوربین آشنا شوند.

از مشخصات کلی این دو تلفن همراه هوشمند می‌توانیم به بدنه‌ی آلومینیومی، اندروید ۷ نوقا و کیفیت Full HD صفحه نمایش اشاره کنیم. موتو G5 صفحه نمایش ۵ اینچی و موتو G5 پلاس هم صفحه نمایش ۵.۲ اینچی دارد. موتو G5 به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۴۳۰ و موتو G5 پلاس هم به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۵۲ مجهز شده‌اند.

تلفن هوشمند G5 دوربین ۱۳ مگاپیکسل با قابلیت فیلم‌برداری HD دارد و مدل پلاس هم از دوربین ۱۲ مگاپیکسل با قابلیت فیلم‌برداری ۴K بهره‌مند شده است. ظرفیت باتری گوشی G5 به ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت می‌رسد و ظرفیت  باتری مدل G5 پلاس هم ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. گوشی Moto G5 با حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی و ۲ گیگابایت رم با قیمت ۱۹۹ یورو به فروش می‌رسد. گوشی موتو G5 پلاس هم با ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۲ گیگابایت رم عرضه می‌شود که قیمت ۲۲۹ دلار برای آن در نظر گرفته شده است. در ادامه نگاهی داشته باشیم به تصاویری که دوربین Moto G5 پلاس به ثبت رسانده‌ است.

   

منبع:   Phonearena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه