[گالری تصویر] آستون مارتین ونکوییش زاگاتو رونمایی شد

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آستون مارتین

با آستون مارتین «ونکوییش زاگاتو ولانته» Vanquish Zagato Volante آشنا شوید. این نسخه سقف باز کوپه شگفت‌انگیز Vanquis Zagato است که آستون اوایل سال میلادی جاری رونمایی کرده.

آستون مارتین این هفته در «پبل بیچ» کالیفرنیا از این خودرو رونمایی کرد و گفت مشتریان آنقدر علاقه‌ی زیادی به کوپه نشان دادند (این خودرو تنها به ۹۹ دستگاه محدود بود) که آنها تصمیم گرفتند ۹۹ دستگاه دیگر از مدل Vanquish Zagato بسازند، اما این بار نسخه بدون سقف آن را ارایه می‌دهند.

«ولانته» (Volante- به زبان ایتالیایی یعنی پرواز کردن) از نظر طراحی شباهت‌های زیادی به کوپه دارد. این شباهت‌ها شامل چراغ‌های عقب LED می‌شود. موتور ۱۲ سیلندر این خودرو ۵۹۲ اسب بخار دارد. با این اوصاف «ونکوییش زاگاتو» ظرف ۳.۷ ثانیه از صفر به ۱۰۰ می‌رسد. و البته ناگفته نماند که کل بدنه‌ی این خودرو از جنس فیبر کربن است.

قیمت این خودرو اعلام نشده، اما تحویل آن از سال آینده میلادی آغاز می‌شود.

Vanquish_Zagato_Volante__8_.0 Vanquish_Zagato_Volante__3_.0 Vanquish_Zagato_Volante__4_.0 Vanquish_Zagato_Volante__1_.0 Vanquish_Zagato_Volante__6_.0 Vanquish_Zagato_Volante__5_.0 Vanquish_Zagato_Volante__9_.0

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Mohamad

    چقدر چراغای پشتش شبیه Ferrari طراحی شده ????

  2. احسان حسنخانی

    من معتقدم نمای پشتی مخصوصا در صندوق و چراق ها یه ترکیبی از ferrari 558 و alfa romeo 4c هست !!

  3. alireza

    طراحی ماشین های استون واقعا فوق العاده است,هم لوکس هم اسپورت. همکاری با زاگاتو در طراحی ونکوییش زاگاتو هم که خیلی زیبا .امروز هم خبر از لامبورگینی بود هم استون مارتین,دیجی کالا خیلی امروز خوشحالم کردی,دارم ذوق مرگ می شم. سپاس از زحمت های فراوان دیجی کالای عزیز

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه