نگاهی به گجت‌های عجیب و غریب MWC 2016

۲۰ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
LG Rolling Bot

در MWC 2016 با محصولات مختلفی مواجه شدیم. از تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها گرفته تا گجت‌های پوشیدنی و محصولات واقعیت مجازی از جمله وسایلی بودند که سر و صدای زیاد به ‌پا کردند. البته این وسیله‌ها تنها چیزهایی نبودند که در این نمایشگاه معرفی شدند. شرکت‌های مختلف لوازم متفاوتی را به این نمایشگاه آورده بودند که در نوع خودشان جالب توجه بودند.

در ادامه می‌توانید بهترین وسیله‌های عجیبی که شرکت‌های فعال در حوزه‌‌ی تکنولوژی معرفی کرده‌اند را مشاهده کنید:

Sony Xperia Projector

شرکت سونی با چند محصول هوشمند مختلف به MWC 2016 آمده بود. از جمله این وسیله‌ها می‌توان به «اکسپریا پروژکتور» )Xperia Projector( اشاره کرد. با این وسیله می‌توان تصاویر را روی سطوح مختلف به نمایش درآورد. این پروژکتور به راحتی به تلفن‌های همراه هوشمند متصل می‌شود و می‌تواند تصاویر مختلف پخش کند.

Sony Xperia Agent

دستگاه بعدی شرکت سونی «اکسپریا ایجنت» )Xperia Agent( نام دارد. این محصول که ظاهر بسیار زیبا و جالبی هم دارد به عنوان یک دستیار شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این وسیله‌ی هوشمند می‌تواند به هر کسی که وارد اتاق می‌شود، سلام کند یا با فرمان‌های صوتی برخی کارهای از پیش تعریف شده را انجام دهد.

LG Rolling Bot

شرکت ال جی در زمان معرفی گوشی G5 یک ربات گرد به نام Rolling Bot را معرفی کرد. این ربات به یک دوربین مجهز شده و با تلفن‌های همراه هوشمند می‌توان آن را کنترل کرد.

Oral B Genius

نمایشگاه MWC 2016 تنها جای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها نبود و شرکت «اورال-بی» )Oral-B( هم محصولی به نام Genius را معرفی کرد. یک مسواک هوشمند که با دوربین جلوی تلفن همراه کاربر هماهنگ می‌شود. برنامه‌ای که برای این مسواک طراحی شده به کمک دوربین تلفن همراه می‌تواند به بهتر مسواک زدن دندان‌ها کمک کند.

Project Tango

تبلت Project Tango محصولی جدید از طرف گوگل است که با استفاده از دوربین‌هایی که برای آن طراحی شده می‌تواند از هر محیطی عکس‌برداری سه‌بعدی کند.

IoFIT smart shoes

این کفش هوشمند در نمایشگاه امسال نظر افراد مختلف را به سمت خودش جلب کرد. این کفش هوشمند که )IoFIT( نام دارد به کاربران می‌گوید که به چه صورت باید راه بروند یا بدوند. کفش IoFIT  به یک سنسور تشخیص فشار مجهز شده و می‌تواند متوجه نوع ایستادن کاربران بشود.

Oppo SuperVOOC

شرکت چینی Oppo یک دستگاه جدید به نام Super VOOC را معرفی کرد. این دستگاه یک شارژر موبایل است که می‌تواند در کمتر از ۱۵ دقیقه باتری یک گوشی را به شکل کامل شارژ کند.

Googles Android Experiments

گوگل در این نمایشگاه یک ربات نقاش آورده بود. رباتی که می‌توانست چهره‌ی افراد مختلف را طراحی کند. این ربات به وسیله‌ی دوربین از کاربران عکس می‌گرفت و آن را به نقاشی تبدیل می‌کرد.

‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه