انتقال تجربه مدیران دیجی‌کالا در نمایشگاه الکامپ ۹۸

۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نمایشگاه الکامپ از ۲۷ تا ۳۰ تیر ماه ۱۳۹۸ با حضور فعالان حوزه‌های تجارت الکترونیک، کامپیوتر، صنایع الکترونیکی و سایر فناوری‌های مرتبط در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. در این نمایشگاه برای نخستین بار همه بخش‌های گروه دیجی‌کالا کنار یکدیگر حضور دارند تا در حوزه‌های مختلف تکنولوژی، مارکت‌پِلیس، مالی، حمایت از استارتاپ‌ها، کتاب و محصولات سوپرمارکتی به صورت مستقیم با مخاطبان در ارتباط باشند. گروه دیجی‌کالا شامل دیجی‌کالا، دیجی‌استایل، فیدیبو، دیجی‌کالا فِرش، دیجی‌کالا نکست و دیجی‌پی و همچنین آژانس‌های تبلیغاتی ادرو و فاینال تارگت است.

همچنین دیجی‌کالا قصد دارد در این رویداد دانش و تجربه‌های مدیران دپارتمان‌های مختلف را با علاقه‌مندان به اشتراک بگذارد. به همین منظور واحد منابع انسانی کارگاه‌هایی با موضوعاتی همچون اهمیت نظارت برعملیات بازرگانی در تجارت الکترونیک، دلایل شکست استارتاپ‌ها، مسیر شغلی در تیم فرانت‌اند دیجی‌کالا، چگونگی رشد در صنعت تجارت الکترونیک، فرهنگ کاری در استارتاپ‌ها و چالش‌های مارکت‌پِلیس برگزار می‌کند. در بخش سخنرانی‌ها هم مدیران گروه دیجی‌کالا حضور دارند. حضور در این کارگاه‌ها برای علاقه‌مندان آزاد و رایگان است. دیجی‌کالا شما را به شرکت در این کارگاه‌ها در غرفه گروه دیجی‌کالا در سالن الکام‌استارز (سالن ۸ و ۹) دعوت می‌کند.

الکامپ 98

برنامه کارگاه‌های دیجی‌کالا در نمایشگاه الکامپ، روز اول

 

الکامپ 98

برنامه کارگاه‌های دیجی‌کالا در نمایشگاه الکامپ، روز دوم

 

الکامپ 98

برنامه کارگاه‌های دیجی‌کالا در نمایشگاه الکامپ، روز سوم

 

الکامپ 98

برنامه کارگاه‌های دیجی‌کالا در نمایشگاه الکامپ، روز چهارم

 

 

 

دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مصطفی کمالی

    با عرض سلام و خدا قوت
    کاش میشد ما هم که با تهران کیلومترها فاصله داریم میتونستیم در این کارگاه حضور داشته باشیم. ولی بدلیل شرایطمون امکان حضور نداریم. حتی خیلی دوست داشتم به نمایشگاه آلکامپ بیام ولی نتونستم. و از این بابات ناراحتم.
    ای کاش ویدیویی از برگذاری کارگاه ها در سایت جهت دانلود قرار میدادین تا اونایی که نتونستن حضور پیداکنن از این طریق جبران بشه
    بسیار ممنونیم از اینکه به ما اهمیت میدین

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه