حضور بازیگران بزرگ سینما در بازی Star Citizen

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سه چهار سالی است که «کریس رابرتز»، خالق مجموعه بازی‌های Wing Commander مشغول ساخت بازی جدیدش است. این بازی که Star Citizen نام دارد، قرار است بزرگ‌ترین دنیای فضایی و علمی-تخیلی که تا به حال در یک بازی فضایی دیده‌ایم را به بازی‌کننده‌ها ارایه دهد. کارگردان این بازی، اخیرا از حضور چهره‌های بزرگ سینمایی در بازی‌اش خبر داده است.

بازی فضایی Star Citizen، قرار است از چهره‌های بزرگ سینمایی در روایت داستان‌اش بهره بگیرد.

بازی Star Citizen قرار است در اصل یک بازی آنلاین کلان باشد. با این حال، استودیوی بازی‌سازی Cloud Imperium با توجه به بودجه‌ی زیادی که توانسته است برای ساخت بازی جمع‌آوری کند، تنها به ساخت یک بازی آنلاین بسنده نکرده است. قرار است Star Citizen از دو بازی بزرگ تشکیل شود.

Chris_ROBERTS

کریس رابرتز، خالق مجموعه بازی‌های Wing Commander و کارگردان Star Citizen

اولین بازی، همان Star Citizen است که ساختار یک بازی آنلاین کلان را دارد و روند بازی‌اش، شامل مبارزه‌های فضایی، اکشن اول‌شخص و هم‌چنین عناصر نقش‌آفرینی می‌شود.

بازی دوم، Squadron 42 نام دارد. این بازی در اصل بخش تک‌نفره و داستانی Star Citizen است.

کریس رابرتز برای Squadron 42 برنامه‌های بزرگی دارد؛ طوری که از بازیگرهای بزرگی در این بازی استفاده کرده است. عکسی که در پایین می‌بینید، تعدادی از بازیگرهای Squadron 42 هستند. قرار است این لیست طولانی‌تر هم بشود.

StarCitizenCast

اسم‌های بزرگی مثل «گری الدمن»، «مارک همیل»، «مارک استرانگ» و «گیلیان اندرسن» در این لیست به چشم می‌خورد. «اندی سرکیس» هم که سابقه‌ای طولانی در پوشیدن لباس مخصوص موشن کپچر دارد، در Squadron 42 ایفای نقش خواهد کرد.

Gary_Oldman

می‌توانید در ادامه، ویدیوی پشت صحنه‌ی بازی و میان‌پرده‌ی افتتاحیه‌ی Squadron 42 را ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

دو بازی Squadron 42 و Star Citizen قرار است سال آینده میلادی عرضه شوند.

منبع: VG247

دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. سینا جون :-)

    شاهزاده ایرانیه ۶ چی شد؟؟؟؟ فقط این موضوع مقالش کمه !!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه