هدیه‌ای از جنس امید؛ گزارشی از کمپین «مهر می‌تابد»

۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در طرح مهر می‌تابد با کمک شما امسال هزاران کودک در مناطق صفر مرزی با کیف و لوازم التحریر نو به مدرسه می‌روند.

دیجی‌کالا کمپین خیریه «مهر می‌تابد» را با همکاری موسسه «طلوع بی‌نشان‌ها» و همراهی شما آغاز کرد. این طرح از ۱۰ شهریور تا ۵ مهر و هم‌زمان با جشنواره‌ی بازگشت به مدرسه برگزار شد تا دانش آموزان سرزمینمان در دورترین نقاط کشور هم بتوانند با لوازم التحریر نو به مدرسه بروند. دانش‌آموزانی که گاهی حتی مداد و دفتری برای نوشتن مشق‌هایشان نداشتند.

در این طرح مجموعا ۴۶۴ کیف و جامدادی، ۳۸۱۰ دفتر مشق، ۱۴۱۰ دفتر نقاشی، ۵۷۶۰ خودکار و مداد، ۱۹۱۸ پاک‌کن و تراش و ۱۹۵ لوازم التحریر متفرقه مثل چسب و منگنه از طرف شما برای دانش آموزان نیازمند در نقاط صفر مرزی فرستاده شد.

در کنار این دیجی‌کالا هم با شما هم‌قدم شد و برای ۱۵۰۰ کودک بسته‌ی کامل لوازم‌التحریر ارسال کرد. این بسته‌ها شامل: یک کیف مدرسه، دو پاک‌کن، یک تراش، چهار مداد سیاه، دو مداد قرمز، سه خودکار آبی، دو خودکار مشکی، دو خودکار قرمز، یک خط کش، چند دفتر صد برگ، هشتاد برگ، شصت برگ و چهل برگ بود.

این هدایا به شهرهای مرزی در استان‌های سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، خراسان جنوبی، خوزستان، بوشهر و ایلام و خرمشهر ارسال شد تا این دانش آموزان کوچک امسال دست خالی به مدرسه نروند.

telegram_ad2_1

دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar آقا مجتبی

    ایشالا که از لوازم تحریر ایرانی استفاده کرده باشید

  2. Avatar مهدی اکبری

    دمتون گرم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه