گزارش تصویری دیجی‌کالا مگ از غرفه سونی در نمایشگاه MWC 2018

۸ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه

شرکت سونی امسال دو گوشی اکسپریا XZ2 و اکسپریا XZ2 کامپکت را معرفی کرد. گوشی‌های سونی از نظر سونی با محصولات قبلی این شرکت بسیار متفاوت‌اند و ویژگی‌های جالبی هم دارند.  هر دو گوشی سونی بهترین چیپ‌ست موبایل بازار یعنی اسنپ‌دراگون ۸۴۵ را در خود جای داده‌اند، ولی تکنولوژی‌هایی متفاوت سری Xperia XZ2 را از دیگر گوشی‌ها جدا می‌کند. سونی متوجه شده است که یک گوشی هوشمند نیازی به صفحه نمایش با وضوح تصویر ۴K ندارد و این بار به استفاده از یک صفحه نمایش با وضوح تصویر ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بسنده کرده است. گوشی Xperia XZ2 یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با نسبت تصویر ۲ به ۱ دارد. سونی حاشیه‌ی صفحه‌ی نمایش را هم بسیار کاهش داده است، ولی نه به اندازه‌ی دیگر پرچم‌دارهای بازار. صفحه‌های نمایش دو پرچم‌دار جدید سونی از تکنولوژی HDR پشتیبانی می‌کنند و حتی می‌توانند ویدیوهایی که به صورت HDR ضبط نشده‌اند را با رنگ‌هایی بهتر نشان دهند.

 

گزارش تصویری از غرفه موتورولا در نمایشگاه MWC 2018

از نظر ظاهری، پشت دو گوشی جدید سونی از زمین تا آسمان با گوشی‌های اخیر این شرکت فرق می‌کند. لنز دوربین به وسط گوشی آمده است و حسگر اثر انگشت هم به جای اینکه روی کلید پاور باشد، پایین لنز دوربین است. اگر می‌خواهید زیبایی پشت گوشی را درک کنید، می‌توانید نگاهی به طراحی پشت HTC U11 بیاندازید که بی‌شباهت به پرچم‌دارهای جدید سونی نیست.

 

نگاهی به غرفه ال‌جی در نمایشگاه MWC 2018

مثل بسیار از گوشی‌های امروزی، سونی هم تصمیم گرفته است تا جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را از Xperia XZ2 و Xperia XZ2 Compact حذف کند.

البته سونی با یکسری هدفون و محصولات جدید به این نمایشگاه آمده بود. در ادامه می‌توانید این محصولات را مشاهده کنید:



برای عضویت در خبرنامه دیجی‌کالا مگ نام و ایمیل خود را وارد کنید.

    برچسب‌ها :
    دیدگاه شما

    loading...
    بازدیدهای اخیر
    بر اساس بازدیدهای اخیر شما
    تاریخچه بازدیدها
    مشاهده همه