گزارشی از یلدای شگفت‌انگیز ۹۶ دیجی‌کالا

۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

جشنواره‌ی بزرگ یلدای شگفت‌انگیز ۹۶ از ۲۸ تا ۳۰ آذر در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا برگزار شد. در این رویداد دیجی‌کالا با تمام توانش برای ایجاد ساختن تجربه‌ی یک خرید اینترنتی لذت‌بخش در سراسر ایران برای مشتریانش تلاش کرد. این رویداد که هم‌زمان با روز خرید اینترنتی ایرانیان برگزار شد، با رضایت و حمایت بی‌نظیر مشتریان همراه بود که حاصل آن رکورد فوق‌العاده‌ی دیجی‌کالا در این جشنواره است.

در یلدای شگفت‌انگیز ۹۶ چه گذشت؟

تجربه‌ی دو سال برگزاری فروش ویژه‌ی یلدا به دیجی‌کالا نشان داد استقبال هم‌وطنان همیشه بیشتر از حد انتظار است. با این رویکرد تیم فنی دیجی‌کالا تمام توان خود را برای فراهم کردن زیرساخت‌های لازم و برگزاری بهتر این رویداد به کار بست. همان‌طور که پیش‌بینی می‌کردیم استقبال بی‌نظیر بود. در طول جشنواره یلدای شگفت‌انگیز امسال بیش از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار کاربر به سایت و حدود ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر به اپلیکیشن مراجعه کردند.  در مجموع بازدید سایت و اپلیکیشن (Page view) در این سه روز به ۱۶۰ میلیون رسید.

این استقبال به قدری بود که در لحظه آغاز جشنواره یلدای امسال ۱۴۰ هزار کاربر روی سایت و اپلیکیشن دیجی‌کالا آنلاین بودند. پشتیبانی از این تعداد کاربر فعال به طور هم‌زمان مستلزم توانایی فنی بالایی است که این توانایی در داخل کشور و توسط تیم تکنولوژی‌های نرم‌افزاری دیجی‌کالا ایجاد شده است.

پیام‌ها و نظرات مثبت و دلگرم‌کننده‌ی مشتریان، رضایت بالای کاربران را از جشنواره‌ی یلدای شگفت‌انگیز نشان می‌دهد. در کنار این‌ها فروش بی نظیر در این سه روز، مُهر دیگری بر اعتماد مردم به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالاست. جالب است بدانید فقط در ساعت اول جشنواره ۲۶ هزار و ۶۰۰ سفارش ثبت شد که پرترافیک ترین ساعت جشنواره یلدای امسال نیز همین ساعت بود.

تنوعی از ده‌ها هزار کالای تخفیف‌دار در یلدای امسال

در جشنواره یلدای شگفت‌انگیز امسال ۵۰ هزار نوع کالا با تخفیف ویژه‌ی یلدا روی سایت موجود بود. این وسعت تنوع به معنی این است که کالای مناسب با هر سن و سلیقه‌ و از گروه‌های مختلف کالایی با قیمت‌ها و برندهای مختلف روی سایت دیجی‌کالا قرار گرفته تا پاسخگوی نیاز تمام مشتریان باشد.

در یلدای شگفت‌انگیز ۹۶، کالاهای دیجیتال، پرطرفدارترین گروه کالایی دیجی‌کالا بود و بعد از آن گروه زیبایی و سلامت توانست نسبت به سایر گروه ها توجه بیشتری به خود جلب کند.

جالب است بدانید قسمت بزرگی از این کالاها توسط فروشندگان دیجی‌کالا (Marketplace) عرضه شده است. به‌طوری که ۴۰ درصد از فروش در جشنواره یلدای شگفت‌انگیز سهم مرکز فروشندگان دیجی‌کالا بود. واحد مرکز فروشندگان که از سال ۹۵ کار خود را آغاز کرده و توانسته بیش از ۴ هزار فروشنده را جذب کند. همکاری با فروشندگان تنوع محصولی قابل توجهی در دیجی‌کالا ایجاد کرده است.

یلدای شگفت‌انگیز؛ جشنواره‌ای برای تمام ایران

در پاسخ به اعتماد مشتریان دیجی‌کالا تمام توان خود را برای پردازش و تحویل سریع‌تر سفارش مشتریان به کار گرفت. یلدای شگفت‌انگیز ۹۶ با ارسال آخرین کالاها به دورترین نقاط کشور، به پایان رسید.

دیجی‌کالا در راستای کمک به برخورداری یکسان از امکان خرید کالاهای متنوع در تمام کشور، بخش بزرگی از این سفارشات را به‌صورت رایگان به سراسر ایران ارسال کرد. استان تهران بالاترین تعداد سفارش را داشت. بعد از آن مشتریان در استان‌های اصفهان، خراسان رضوی، البرز، مازندران و خوزستان بیشترین سفارشات را ثبت کردند.

بدون شک حضور پرشور و دلگرم‌کننده‌ی مشتریان وفادار دیجی‌کالاست که یلدای شگفت‌انگیز را به‌یادماندنی کرده است. دیجی‌کالا به همراهی شما افتخار می‌کند و هیچ‌گاه از تلاش برای ساختن تجربه‌ای بهتر از گذشته برای مشتریان دست برنمی‌دارد. تلاش برای رضایتمندی هر کاربر نه‌فقط در رویداد یلدای شگفت‌انگیز بلکه در تمام روزهای سال به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت.


telegram_ad2_1

دیدگاه شما

۱۴ دیدگاه
  1. Avatar محمد طاها

    من منتظر تخفیف گوشی بودم تو جشنواره اما گوشی ها تخفیف نداشتند یک مدل لپ تاپ هم می‌خواستیم بگیریم تخفیف نداشت . سال بعد جبران کنید.

  2. Avatar امیر

    ای کاش تخفیف های نصف قیمت روی چند مدل موبایل می‌گذاشتید. تخفیف ها فقط رو لوازم جانبی بود و گوشی هاتون تخفیف خیلی کمی داشتند . مثل تابستون هم گوشی پنجاه درصد تخفیف می‌گذاشتید.

  3. Avatar hgii

    دلتون خوش ها مگه این قرعه کشی ها رو باور دارید؟

  4. Avatar علی

    سلام
    خیلی از دیجی کالا ممنونم
    من هفت قلم جنس توی این یلدا خریدم و از همه شون راضی ام
    من همیشه مشتری دیجی کالا هستم
    و به همه پیشنهاد میکنم
    تقریبا روی کل خرید هام ۱۲۰ تومن تخفیف گرفتم و بدون این که توی بازار برای تک تک جنس ها بگردم، بی دردسر از این سایت یه ساعته پیدا کردم و سفارش دادم.
    راستش یه کم هم منتظر قرعه کشی ام………..

  5. Avatar Amir

    کاشکی تو قسمت یکی بخر دوتاببر گوشی و تبلت هم می‌گذاشتید . اونجوری خیلی باحال تر میشد.

  6. Avatar علی

    یلدای سال پیش که فوق العاده بود . یک مدل گوشی و یک مدل تبلت تخفیف بیشتر از نصف قیمت داشتند. امسال هم خوب بود . ولی می‌توانست خیلی هیجان انگیز تر باشه . امسال گوشی با تخفیف فوق العاده تو جشنواره نداشتید . فقط چند مدل گوشی اپل تخفیف سیصد هزار تومنی خوردند . امیدوارم سال بعد جبران کنید.

  7. Avatar امیرحسین

    ای کاش به جای لوازم جانبی موبایل خود موبایل ها رو با تخفیف نصف قیمت می‌گذاشتید . اونجوری خیلی جالب تر میشد . مثل جشنواره تابستون که کارتون عالی بود و دو مدل گوشی و PS4 تخفیف نصف قیمت گرفتند .من خودم در جشنواره تابستون گوشی با نصف قیمت گرفتم. انتظار داشتم تخفیف های پنجاه درصدی برای موبایل و تبلت هم بگذارید.ای کاش یک جشنواره بهتر قبل از عید بگذارید .

  8. Avatar محسن

    من که هرچی نیاز داشتم و لیست کرده بودم تونستم با قیمت خیلی خوبی تهیه کنم، درواقع کدهای تخفیفی که روی تمام محصولات (حتی اون هایی که فروشندش دیجیکالا) نبودن جواب میداد باعث شد بتونم خرید های خوبی داشته باشم .
    اما انتظار داشتم بیشتر شگفت زده بشم! مثلا تخفیف های ۵۰درصد خیلی مناسب نبود، شاید وجود چندتا محصول پرطرفدار با قیمت واقعا (!) استثنائی خیلی میتونست جشنواره رو جذاب کنه.
    ولی درکل همینکه میشد تو ساعات اولیه با اپلیکیشن کار کرد و از دسترس خارج نمیشد نکته خیلی خوبی بود و سرعت ارسال توی ۲ روز اول فوق العاده بود . اما خریدهای روز سوم خیلی دیر رسید !
    امیدوارم برای عید هم برنامه جذابی داشته باشین.

  9. Avatar آقای شگفت انگیز

    سلام ببخشید قرعه کشی برگزار نشد؟؟کی اتومبیل ها قرعه کشی میشه؟

    1. سمیرا علی نژاد سمیرا علی نژاد

      همونطور که قول داده بودیم، قرعه کشی نیمه دوم دی ماه برگزار میشه.
      منتظر خبرهای بعدی باشید

  10. Avatar سپهر یوسف پور

    یلدای شگفت انگیز خوبی بود . راستی نصف کردن هزینه ی پست یکی از بهترین کارایی بود که دیجیکالا انجام داده.
    مرسی دیجی جان.

  11. Avatar محمد جعفری

    فقط من موندم اون سه خودرو جریانش چی شد؟

  12. Avatar پونه

    قرعه کشی مربوط به یلدا چه زمان و چطور هست؟

    1. سمیرا علی نژاد سمیرا علی نژاد

      نیمه دوم دی ماه قرعه کشی برگزار و مثل همیشه از لایو اینستاگرام دیجی کالا به صورت زنده پخش میشه. تاریخ دقیق و نتایج قرعه کشی رو تو دیجی‌کالا مگ منتشر میکنیم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه