مدل کوچک‌تر گلکسی اس ۸ در راه است

۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی اس 8 مینی

جدیدترین خبر از دنیای سامسونگ این است که گلکسی اس ۸ مینی (Galaxy S8 mini) در راه است. اسفندماه پیش بود که منتظر بودیم سامسونگ با رونمایی رسمی از گلکسی اس ۸ به شایعات پایان دهد. برای ما هم شایعات و خبرهای ریز و درشت درز کرده، هیجان خودش را دارد؛ اما راستش را بخواهید دیگر هیچ محصول جدیدی نمی‌تواند ما را سورپرایز کند چراکه همیشه پیش از رونمایی اطلاعات غیررسمی زیادی در مورد آن داریم.

با این‌که مدت‌ها از رونمایی گلکسی اس ۸ سامسونگ گذشته و حالا دست مشتریان رسیده؛ ولی هنوز شایعات در مورد آن ادامه دارد. پیش از این خبری در مورد اس ۸ اکتیو رسید که شاید چندان خبر هیجان‌انگیزی نبود. اما شایعه‌ای که اخیرا از سامسونگ به گوش می‌رسد توجه خیلی‌ها را به خود جلب کرده و واقعا خبر شگفت‌انگیزی است.

 این خواهر کوچک اس ۸ مثل پرچم‌دار فعلی سامسونگ طراحی زیبایی دارد و کمی در ویژگی‌ها و قابلیت‌های داخلی متفاوت است. 

گلکسی اس ۸ مینی (Galaxy S8 mini) به‌زودی به بازار می‌آید. این خواهر کوچک اس ۸ مثل پرچم‌دار فعلی سامسونگ طراحی زیبایی دارد و کمی در ویژگی‌ها و قابلیت‌های داخلی متفاوت است. شایعات و گزارش‌ها می‌گویند اس ۸ مینی به‌جای اسنپ دراگون ۸۳۵ به تراشه‌ی سال قبل یعنی اسنپ دراگون ۸۲۱ مجهز است (مثل ال‌جی G6). از دیگر ویژگی‌های یاد شده در مورد این گوشی می‌توان به رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی ۳۲ گیگابایتی اشاره کرد.

همان‌طور که از اسمش پیداست اندازه‌ی این گوشی در مقایسه با اس ۸ اصلی کوچک‌تر است و صفحه نمایشی ۵.۳ اینچی دارد. طراحی زیبا و بدون حاشیه صفحه نمایش در اس ۸ مینی حفظ شده است. دوربین آن هم نسبت به مدل اصلی تغییری نمی‌کند و ۱۲ مگاپیکسلی با تکنولوژی پیکسل دوتایی خواهد بود.

لازم نیست یادآوری کنیم که این خبرها قطعی نیستند و تا سامسونگ تایید نکند چیزی مشخص نیست. با این حال تجربه‌ی موفق آیفون SE نشان داد که گوشی‌های کوچک در دنیا همچنان طرفداران خودشان را دارند.

شاید اس ۸ مینی بتواند عده‌ای را که دراز بودن گلکسی اس ۸ را دوست نداشتند، راضی کند. شما چطور فکر می‌کنید؟

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. یوزر

    به نظر من ک عالی

  2. محسن سمیعی

    سلام
    مشکل از قد صفحه است… ارتفاع صفحه با عرض Scale نیست و با کوچک کردن سایز دستگاه روی همین Ratio مشکل حل نمی شه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه