گلکسی E7 به‌روزرسانی نمی‌شود

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین توسعه‌دهندگان گوشی‌های هوشمند در دنیا است. این شرکت سال گذشته دو گوشی هوشمند گلکسی E7 و گلکسی E5 را معرفی و در بازار عرضه کرد. این گوشی‌ها جزو مدل‌های مقرون به‌صرفه سامسونگ به شمار می‌روند که جنس بدنه‌ی آن‌ها پلاستیک است.

به‌نظر می‌رسد شرکت سامسونگ امکان به‌روزرسانی گوشی گلکسی E7 به سیستم‌عامل اندروید لالی‌پاپ را فراهم نخواهد کرد.

سامسونگ این گوشی‌ها را از روز نخست همراه با سیستم‌عامل اندروید کیت‌کت عرضه کرد و قرار بود پس از عرضه‌ی اندروید لالی‌پاپ امکان به‌روزرسانی آن‌ها را در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۵ فراهم کند. در حال حاضر گوشی گلکسی E5 به اندروید لالی‌پاپ به‌روزرسانی شده ولی این امکان برای گلکسی E7 فراهم نشده است. براساس شایعه‌های منتشر شده بسیار بعید به‌نظر می‌رسد سامسونگ این امکان را برای کاربران گلکسی E7 فراهم کند. این در حالی است که میزان ظرفیت حافظه‌ی رم در گلکسی E7 بیش‌تر از گلکسی E5 است؛ در نتیجه دلیل این موضوع کمبود ظرفیت نخواهد بود.

شرکت سازنده در این مدل‌ها صفحه‌نمایش‌هایی با کیفیت Super AMOLED و رزولوشن ۷۲۰p قرار داده است. همچنین توان پردازشی این محصولات از طریق یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۴۱۰ تامین می‌شود. سامسونگ در گوشی گلکسی E5 یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی و دوربین ۸ مگاپیکسلی قرار داده است. همچنین در گوشی گلکسی E7 از یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بهره گرفته شده است.

galaxy-e7samsung

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه