گلکسی فولد سامسونگ نیامده دچار مشکل شد!

۲۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
گلکسی فولد

دو روز قبل سامسونگ تعدادی گلکسی فولد را در اختیار خبرنگاران تکنولوژی قرار داد و حالا ۴ خبرنگار، تصاویری در ارتباط با خرابی این گوشی‌ها منتشر کرده‌اند. مشخصا، کارشناسان سایت‌های CNBC، بلومبرگ و The Verge و یوتیوبر معروف مارکس براونلی با خرابی گلکسی فولد روبرو شده‌اند. کارشناس سایت بلومبرگ و مارکس براونلی لایه‌ی محافظ را از نمایشگر جدا کرده‌اند (سامسونگ اعلام کرده چنین کاری انجام نشود) و به همین خاطر در ابتدا اعلام کردند که احتمالا این مشکل به همین موضوع برمی‌گردد. ولی کارشناسان سایت‌های CNBC و The Verge هم که چنین کاری را انجام نداده‌اند، با مشکل روبرو شده‌اند.

این گجت برای محافظت از نمایشگر اولد از یک لایه‌ی چسبنده بهره می‌برد و ظاهرا سامسونگ فقط به تعدادی از آن‌ها اعلام کرده که این لایه‌ی محافظ را جدا نکنند. در گزارش سایت Verge هم به بروز مشکل در قسمت لولا اشاره شده که منجر به پدیدار شدن خط سفید عمودی و افقی شده است.

گلکسی فولد

اما در این میان، بدترین مشکل مربوط به کارشناس سایت CNBC است که به گفته‌ی او هیچ کار خاصی با این گوشی نکرده و فقط به‌صورت عادی از آن استفاده کرده است. اما همانطور که در ویدیو کوتاه زیر می‌توانید ببینید، سمت جپ نمایشگر مرتبا رنگ سفید نمایش می‌دهد.

تصاویر زیر هم از جانب خبرنگار بلومبرگ منتشر شده و همانطور که می‌بینید، بعد از جدا کردن لایه‌ی محافظ، نمایشگر مذکور در عرض چند ساعت از کار افتاده است.

مارکس براونلی هم اعلام کرده که بعد از تلاش برای جدا کردن لایه‌ی محافظ، نمایشگر این گوشی خاموش شده است. اگرچه سامسونگ ده‌ها گلکسی فولد را در اختیار رسانه‌ها قرار داده و تا حالا فقط گزارش مربوط به خرابی ۴ عدد از آن‌ها منتشر شده، ولی برای یک گجت ۲۰۰۰ دلاری بروز چنین مشکلات وخیمی آن هم بعد از فقط دو روز، بسیار نگران‌کننده است.

گلکسی فولد

سامسونگ در این رابطه بیانیه‌ای رسمی منتشر کرده است. در ابتدای بیانیه آمده «ما به‌صورت کامل دلایل بروز این مشکلات را مورد بررسی قرار می‌دهیم». در بخش دیگر این متن، به‌ضروری بودن وجود لایه‌ی محافظ برای نمایشگر گلکسی فولد اشاره شده و این که جدا کردن آن، منجر به بروز مشکل در نمایشگر می‌شود. اما سامسونگ باید توضیح دهد که چرا جدا کردن چنین محافظ معمولی، منجر به از کار افتادگی نمایشگر می‌شود. در کنار این موضوع، دو مورد از خرابی‌های گلکسی فولد مربوط به افرادی بوده که کار خاصی با این گجت انجام نداده‌اند و با این حال، همچنان آسیب دیده است. با وجود این مشکلات، سامسونگ به وال استریت ژورنال اعلام کرده که آن‌ها به عرضه این گوشی در تاریخ ۲۶ آوریل پایبند هستند و عرضه گلکسی فولد را به زمانی دیگر موکول نمی‌کنند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۱ دیدگاه
  1. reza

    جاداشت آقای اسفندیاری یادی میکرد از کیفیت ساخت خوب mate x هواوی…

  2. علی

    در هر صورت به اعتبار سامسونگ دوباره ضربه خورده

  3. میثم

    یاد ایرپاور افتادم.

    1. kian

      چه جوری با دیدن خراب شدن بیشتر مدلایی که یک شرکت به خبرنگاران معروف داده تا تبلیغی براش بکنن یاد محصولی افتادی که نه ارزه شد و نه حتی برای تست نقد و تبلیغات به هیچکسی داده نشد افتادی
      یا در واقع چ جوری با دیدن محصول معیوب برندی ک برای اول بودن داره یه اشغال رو به مشتریاش و طرفداراش و افرادی که بهش اعتماد کردن با قیمت فوق العاده بالایی میده یاد برندی میوفتی که چون نمیخواست به مشتریاش با عرضه یه محصول ناقص توحین کنه اونو با تمام توجهاتی ک روش بود کنسل کرد

      1. Meysam ahmadi

        شما برو اول املای اول دبستان رو یادت بیار بعداً بیا از اپل طرفداری کن????

  4. shahabmp

    سامسونگ تا چند بار باز و بسته شدن گوشی بیمه کرده بود؟ ۱۰۰ هزار بار؟!!! با این حساب کسایی که ۲۰۰۰ دلار پول میدن و این گوشی میخرن تا زمانی که ۱۰۰ هزار بار این گوشیو باز و بسته کنن و بعد بندازنش دور باید حداقل هفته ای یه بار برن نمایندگی صفحه نمایشو عوض کنن!!! تازه با فرض اینکه سامسونگ ۱ روزه صفحه نمایشو عوض کنه!!!
    اه وایستید فکر کنم اشتباه گفتم اگه درست یادم باشه سامسونگ درباره بیمه ۱۰۰ هزار بار باز و بسته شدن لولا حرف زده بود و از صفحه نمایش چیزی نگفته بود!!! خوب خیالم راحت شد دیگه آدمای پول دار عشق فخر فروشی وقتشون تو راه نمایندگی تلف نمیشه و بعد یه هفته گوشیو راحت میندازن دور!!! شانس آوردیم سامسونگ حرفی از صفحه نمایش نزدا وگرنه کلی وقت مردم تلف میشد!!! 😀 😀 😀

    1. نوید

      به نظر من ایده ی گوشی تاشو کاملا مسخره و بدون کاربرد هست…
      اینم از سامسونگ… من فقط از بین تمام محصولاتش تلویزیون هاشو قبول دارم.
      این خبرو که شنیدم یاد آتش گرفتن گوشی های نوت ۷ افتادم.
      بنازم به اپل که حتی یک شارژر هم برای جذب بازار الکی نمیده بیرون و سیاست های خاص خودشو داره…

      1. محسن

        نصف امکاناتی ک سامسونگ داره اپل نداره
        اصلا اطلاع ندارن کاربراش ک گوشی میتونه چقد کاربردی باشه

      2. محسن

        دقیقا واقعا احسنت به اپل

      3. shahabmp

        ۱ – آینده دست گوشی های تاشو
        ۲ – بازم گلی به جمال همین سامسونگ آیفون که رسما ول معطله باید بره بوق بزنه شرکت پول پرست بدرد نخور – دیگه ندیده بودم کسی همچین بهونه ای بیاره: من طرفدار آیفونم چون بیخودی تو جعبه گوشیش یه شارژر خوب نمیزاره و با یه شارژر آشغالی گوشیشو عرضه میکنه!!!!!
        ۳ – در حال حاضر فقط هواوی و xiaomi حرفی برای گفتن دارن و لیاقت فن داشتنو دارن!

      4. Meysam ahmadi

        فعلا بناز تا وقتی که صفحه نمایش هم از آیفون حذف بشه و مجبور باشی یه صفحه نمایش جداگانه برای بخری????

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه