[نظرسنجی] گلکسی نوت ۷ را تخت ترجیح می‌دهید یا با لبه‌های خمیده؟

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی نوت ۷

اگر پیگیر اخبار سامسونگ بوده باشید می‌دانید که به‌احتمال‌زیاد برای هماهنگ کردن فبلت پرچم‌دار بعدی خود با گلکسی S7، سامسونگ نوت بعدی را به‌جای نوت ۶ با نام گلکسی نوت ۷ معرفی خواهد کرد.

ولی این هیجان‌انگیزترین خبری نیست که تابه‌حال در مورد گلکسی نوت ۷ دیده یا شنیده‌ام. چند روز پیش یک تصویر تبلیغاتی از این قبلت لو رفت که نشان می‌دهد احتمالا گلکسی نوت ۷ نسخه‌ای با لبه‌های خمیده خواهد داشت. اگر به خاطر داشته باشید سامسونگ دو سال پیش در کنار گلکسی نوت ۴ یک مدل با لبه‌های خمیده به نام گلکسی نوت اج هم معرفی کرد ولی یک سال پس از آن به تولید یک مدل گلکسی نوت ۵ تخت بسنده کرد. لبه‌ی گلکسی نوت اج برخلاف گلکسی S6 Edge و گلکسی S7 Edge تنها در یک سمت خمیده بود ولی خمیدگی آن عرض بیشتری داشت.

حال سوال اینجاست که اگر سامسونگ واقعا در حال کار کردن روی نسخه‌ی اج گلکسی نوت ۷ باشد، بهتر است لبه‌های این فبلت را تنها در یک سمت خمیده کند یا در هر دو سمت؟ شما کدام را ترجیح می‌دهید: گلکسی نوت ۷ تخت، با لبه‌ی خمیده‌ی یک‌طرفه یا با لبه‌های خمیده‌ی دوطرفه؟

[CP_POLLS id=”53″]

‌‌‌‌‌‌‌‌

E3_News

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. امیرمحمد

    من خودم که چند لحظه s6 وs7 رو توی دستم گرفتم و باهاش کار کردم یکم بنظرم لبه خمیده بیخود بود
    و اینکه از نظر من توی دست گرفتنش هم یکم آزار دهنده بود
    من خودم طرفدار سری نوت هستم
    ولی با دیدن عکسای احتمالی ک از نوت جدید منتشر شده یکم ناامید شدم
    دوست داشتم سامسونگ کلا یه تغییر اساسی توی بدنه و ظاهر گوشی بده
    البته از سامسونگ بعید نیس که با سورپرایز وارد بشه و همه این عکسا غیرواقعی باشن

  2. علی

    درسته با دو لبه خیمده دیگه مثل اون قدیم نمیشه ولی خیلی می تونه زیباتر بشه مخصوصا اگه قلم رو صفحه های خمیده کار کنه و امکانات جالبی داشته باشه.
    در مورد صفحه با یک لبه ی خمیده اگه سامسونگ این کار رو بکنه یه شاتباه خیلی بزرگ کرده چون اصلا زیبایی نداره و بله نظر من ظاهر گوشی رو کاملا به هم می ریزه.
    امیدوارم این نوت هم مانند نوت های قبلی با امکانات جدید و کاربردی و همچنین دو لبه ی خمیده و قیمت بین ۲ تا ۲.۵ میلیون بیاد که بنده هم بتونم بخرم…

  3. ali

    من نوت ۵ داشتم,غولی بود برا خودش از نظر کارایی ولی صفحه اش شکست ۷۰۰ تومان هزینه تاچ و ال سی دی کردم وبعد فروختمش چون گوشی تعمیری دیگه مثل اولش نمیشه.فقط بخاطر این شکست که گلسی که واسش انداخته بودم کامل صفحه ی گوشی رو نپوشونده بود و حاشیه های دور ( ال سی دی) گوشی بدون پوشش گلس بودو از همون ناحیه خیلی الکی با یه ضربه اروم شکست و اینم بگم گلس اصلی گوشی همین سایز بود.
    اونایی که صفحه نمایش خمیده رو انتخاب کردن به فکر خوشگلی و ظاهر گوشین
    ولی باید کاملا قید گلس رو به خاطر خمیدگی لبه های گوشی بزنن و این که ال سی دی این مدل نسبت به مدل تخت خیلی احتمالش بیشتره که به فنا بره.

    1. مهدی

      گلس مخصوص صفحه اج هم ساخته شده برادر .
      تازه اصلا از گوشی جدا نمیشه و خودش مثل صفحه خمیدس.

  4. یوسفی

    فقط بیاد بازار…
    فرقی نمیکنه تخت یا اج…
    ????????????????????

  5. سروش

    واقعا لوس ترین کار سامسونگ! که چی گوشه هاش خمیده اس؟! اصلا فایده اش چیه؟ یا گوشی بسازند کُلش خم بشه و انعطاف پذیر باشه یا تخت. مثلا گوشه ها خمیده اس که چی؟!!

    1. Nader

      عزیزم همین لئس بازیا باعث شده با هر لمس چند برابر لمس عادی حس خوبتر داشته باشید.
      شما اگه تجربه کار با این صفحه رو داشتی این طور نمیگفتی

  6. sobhan

    سلام هر دو هم کاشکی میزاشتین یعنی یه نسخه تخت یه نسخه خمیده هرکی دوست داشت همونو بگیرن مثلا

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه