گلکسی نوت ۸ ؛ راهی جدید برای نقاشی کشیدن

۳ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی نوت ۸

گلکسی نوت ۸ با قلم خاص خودش می‌تواند کارهای بسیار زیادی انجام دهد. قلم S Pen یکی از نقات قوت این تلفن همراه هوشمند به حساب می‌آید و همانند خود گوشی از استاندارد IP68 بهره می‌برد و ضد آب و ضد گرد و غبار است. این ویژگی باعث می‌شود که هنرمندان از جمله  نقاشان، کاریکاتوریست‌ها، معماران بتوانند در شرایط مختلف از این گوشی و قلم آن استفاده کنند.

 

حالا گوشی گلکسی نوت ۸ شرکت سامسونگ می‌تواند مانند یک ابزار نقاشی عمل کند. این گوشی با صفحه نمایش ۶.۳ اینچی خودش و قلم S Pen دنیایی از قلم‌موها و مداد رنگی‌ها را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. نوآوری‌های سامسونگ در گلکسی نوت ۸ به ویژه بهبود قلم S Pen، این گوشی‌ هوشمند را به ابزاری ارزشمند برای شیفتگان طراحی و نقاشی تبدیل کرده است. سطح حساسیت فشار ۴۰۹۶ و قطر ۰.۷ میلی‌متری نوک قلم، ظرافت و دقت بیشتری را برای طراحان و نقاشان فراهم کرده است.

اگر عکاسی و فیلمبرداری با ورود گوشی‌های هوشمند از فرآیندی طولانی مدت به کاری آسان و سریع تبدیل شد. حالا این گلکسی نوت ۸ است که با ورود خود فرآیند به ظاهر دشوار و پرزحمت طراحی و نقاشی را به کاری آسان نه تنها برای متخصصان حرفه‌ای که برای همگان تبدیل کرده است.

نکته جالب توجه از زمان عرضه گلکسی نوت ۸ تاکنون برای بسیاری از طراحان، کاریکاتوریست‌ها، گرافیست‌ها، معماران و… همین کوتاه شدن زمان طراحی و در دسترس بودن همیشگی ابزار طراحی حتی در زیر برف و باران است.

قلم S Pen نوت ۸ با ظریف‌تر شدن ابعاد نوک و بدنه، حساسیت بیشتر در برابر فشار و مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار، احساسی راحتی یک قلم واقعی و امکانات دیجیتالی متنوعی را برای علاقه‌مندان و شیفتگان طراحی و نقاشی فراهم می‌کند.
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar mohamad

    سلام نوت ۸ کی متوقف میشه ساختش کسی میدونه؟

  2. Avatar سید عطا الله اقوامی

    سلام …. شاید پرسیدن این سوال اینجا مناسب نباشه …اما می خواستم بدونم امکانات قلم سامسونگ در بستر سیستم عامل دیگه ای بجز اندروید مثلا ویندوز موجود نیست ؟ سامسونگ هیچ تبلت ویندوزی نداره که قلمش در حد اندازه ی نوت ۸ باشه ؟ به نظر من محصولات ماکرو سافت و اپل عملا از نظر کیفیت عملکرد قلم هنوز از سامسونگ عقب تر هستن اما مشکل اصلی سیستم عامل اندروید هست … ممنون میشم اگر راهنماییم کنید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه