گلکسی نوت ۹ پیش از آیفون Xs عرضه خواهد شد

۱۹ شهریور ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
',ad

بر اساس یک گزارش جدید از کره جنوبی، سامسونگ از ماه آینده تولید پنل‌های اولد را برای گوشی گلکسی نوت ۹ شروع خواهد کرد. با این حساب در واقع سامسونگ قصد دارد کار تولید گلکسی نوت ۹ را حدود دو ماه زودتر از موعد شروع کند. بنابراین ممکن است در ماه تیر یا مرداد شاهد معرفی گلکسی نوت ۹ باشیم. همچنین شایعه‌ها به این اشاره دارند که صفحه نمایش نوت جدید با اندازه ۶.۳۸ اینچ اندکی از مدل ۲۰۱۷ بزرگتر خواهد بود.
ظاهرا سامسونگ می‌خواهد مطمئن شود گلکسی نوت ۹ پیش از عرضه شدن مدل‌های جدید آیفون از سوی اپل، در دسترس مشتریان خواهد بود، انتظار می‌رود اپل در ماه شهریور از سه مدل آیفون جدید به نام‌های آیفون Xs، آیفون Xs پلاس و آیفون ۹ رونمایی کند که به ترتیب به صفحه نمایش‌هایی با اندازه‌های ۵.۸، ۶.۵ و ۶.۱ اینچ مجهز هستند. به احتمال زیاد هر سه‌ی این آیفون‌ها به طراحی بدون حاشیه، دوربین اسکن سه‌بعدی چهره و فیس آیدی مجهز هستند. با این تفاوت که دو مدل نخست از صفحه نمایش اولد و دوربین دوتایی بهره می‌برند، ولی مدل سوم از صفحه نمایش LCD و تنها یک دوربین پشت استفاده می‌کند و به قابلیت لمس سه‌بعدی هم مجهز نخواهد بود.
سال گذشته سامسونگ تنها پنج روز پیش از عرضه شدن آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس گوشی گلکسی نوت ۸ را عرضه کرد. ولی امسال اگر این غول کره‌ای فرصت را از دست ندهد، می‌تواند حتی تا دو ماه در این زمینه از اپل جلو بیفتد.
منبع: Phone Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. بی نام

    بله شما ها هم که ماشالا تیم کوکید اصلا

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه