گلکسی نوت ۶ از لپ‌تاپ‌تان قوی‌تر خواهد بود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

 

اگر تا این لحظه گلکسی S7 یا گلکسی S7 Edge را نخریده‌اید، بهتر است کمی صبر کنید. به نظر می‌رسد که گلکسی نوت ۶ محصولی خواهد بود که می‌تواند نظر شما را به سمت خودش جلب کند.

 

گلکسی نوت ۶ از شش گیگابایت رم، پورت USB Type-C و اسنپ دراگون ۸۲۰ بهره می‌برد.

 

با توجه به شایعات منتشر شده، گوشی گلکسی نوت ۶ از پورت USB Type-C بهره می‌برد و از تکنولوژی USB 3.1 پشتیبانی می‌کند. همچنین احتمال می‌رود که هدست واقعیت مجازی Gear VR هم از پورت USB Type-C پشتیبانی کند که هنوز این موضوع تایید نشده است.

همچنین سایت Android Geek هم گفته که گلکسی Note 6 دوربینی همانند گلکسی اس ۷ دارد که به فوکوس اینفرارد مجهز شده است. فوکوس در گوشی گلکسی S7 بسیار شگفت انگیز است و به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد آن را ارتقا دهد.

شایعات به این موضوع اشاره کرده‌اند که دو مدل از نوت ۶ دردست ساخت است. در آخر سایت GizmoChina هم گفته که گوشی جدید سامسونگ در مرداد ماه راهی بازار خواهد شد. این گوشی یک صفحه نمایش ۵.۸ اینچی با کیفیت ۲K خواهد داشت. از تراشه‌ی اسنپ دراگون ۸۲۰ به همراه ۶ گیگابایت رم روی آن استفاده شده است. باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم از دیگر ویژگی‌های این گوشی خواهد بود. حتی شایعه شده که این گوشی یک مدل با ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد داشت و از استاندارد IP 68 بهره می‌برد که باعث شده در برابر گرد و خاک و آب مقاوم باشد.

همین مشخصات باعث شده که گوشی جدید سامسونگ از بسیاری لپ‌تاپ‌های موجود در بازار قوی‌تر باشد.

‌‌‌‌‌

منبع: BGR

‌‌‌‌‌‌‌
کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar حامد

    تاثیر داره من خودم ال جی جی ۴ دارم با این که پرچمدار سال ۲۰۱۵ ال جی بود اما باورتون میشه که یک فیلم فوا اچ دی x265 را به سختی اجرا میکنه و همین الان که دارم باهاش تایپ میکنم بسیار کنده .

  2. Avatar حسین

    هر قدر هم که قویتر باشه بازم به خاطر اندروید بودن به دردی نمیخوره…قدرت سخت افزاری فقط تو ویندوز به درد میخوره…اینا همش تبلیغه واسه فروش گوشی های جدید…قدرت بیشتر و بیشتر و بیشتر و هسته های بیشتر و غیره تو سیستم عامل اندروید به هیچ دردتون نخواهد خورد

    1. Avatar حسین

      دقیقا درسته
      تمام بازی های و برنامه هایی که از اس ۴ به بعدمیتونن اجرا کنندگوشی های جدید هم میتونن اجرا کنن
      فقط هر ساله بازی با ارقام واسه افزایش سود

    2. Avatar Ali

      آره دوست عزیز. اما این گفته ی شما مبنی بر تاثیر نداشتن بالا بردن اعداد و ارقام تنها در گوشی های پرچمدار صدق می کنه که باز همون ها هم تو صدم و دهم ثانیه متفاوتند. اکثر گوشی های پرچمدار از سال ۲۰۱۳ حدودا دیگه هر بازی و برنامه ای رو اجرا می کنند. درسته که چون سیستم عامل خیلی با سخت افزار جور نیست، روان بودن گوشی به پای آی او اس و ویندوزفون نمیرسه، اما در حال حاضر شرکت ها خیلی پیشرفت کردن و حتی فروش آیفون رو بسیار کاهش دادند. من خودم از گوشی سامسونگ استفاده می کنم و با شرایط فعلی من و محدودیت های فعلی شرکت اپل (هرچند کم) در ایران و محدود نواقص ویندوزفون، قصد تعویض سیستم عامل تلفن همراهم رو ندارم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه