گلکسی نوت ۸ قطعا دوربین دوتایی خواهد داشت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که هنوز گوشی گلکسی S8 عرضه نشده، شایعات مختلفی درباره‌ی گلکسی نوت ۸ هم به بیرون درز کرده است.  یکی از جالب‌ترین شایعاتی که درباره‌ی این تلفن همراه هوشمند منتشر شده به دوربین دوتایی اشاره می‌کنند. سامسونگ روی گلکسی S8 دوربین دوتایی قرار نمی‌دهد و اما از این ویژگی روی گلکسی نوت ۸ استفاده خواهد کرد.

از آنجایی که هنوز چیز خاصی از گلکسی نوت ۸ نمی‌دانیم و هر احتمالی درباره‌ی این تلفن همراه هوشمند وجود دارد. البته سامسونگ چند وقت پیش تراشه‌های سری ۹ اگزینوس را هم معرفی کرده بود که از ویژگی‌های اصلی این تراشه پشتیبانی از دوربین دوتایی اعلام شده بود.  همین موضوع شایعه‌ی استفاده از دوربین دوتایی روی گلکسی نوت ۸ را تقویت می‌کند.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که نوت جدید با اسم رمز Great یا عالی در حال ساخت است. همین اسم رمز هم می‌تواند نشانه‌هایی از یکسری ویژگی‌ جدید روی نوت جدید باشد. این که سامسونگ چه ویژگی‌ّهایی روی دوربین دوتایی گوشی خودش قرار می‌دهد هنوز مشخص نشده است. به احتمال زیاد این شرکت باید یکسری ویژگی رقابتی را برای دوربین‌های گوشی نوت در نظر بگیرد تا بتواند با محصولاتی مانند هواوی P10، ال‌جی G6 و آیفون ۷ رقابت کند.

منبع: Phone Arena

‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar حمید

    قطعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه