دو گوشی گلکسی A8 و گلکسی A8 پلاس در ایران رونمایی شدند

۲ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
گلکسی A8

شرکت سامسونگ امروز دو گوشی گلکسی A8 و گلکسی A8 پلاس را در تهران رونمایی کرد. گوشی‌های میان‌رده سامسونگ از برخی ویژگی‌های گوشی‌های رده بالای این شرکت مانند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۹ بهره می‌برند و به همین دلیل محصولات خوبی به حساب می‌آیند. همچنین در طول مراسم معرفی نسل جدید گوشی‌های سری A مشخص شد که این رده در کشور ایران در مقایسه با سایر کشورهای خاورمیانه فروش بهتری دارند.

در طول مراسم کیت شین، مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ ایران در بخشی از صحبت های خود در مورد نسل جدید گوشی های سری A گفت: «تلاش ما بر این است که با فاصله زمانی بسیار کمی از معرفی پرچمداران سری S و نوت ویژگی‌های برجسته این محصولات را در کنار ویژگی های جدید، در گوشی های سری A معرفی کنیم. این سیاست پاسخی است به نیازها و علایق بخش قابل توجهی از مخاطبان ما.»

کیت شین، مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ ایران

گوشی گلکسی A8 که جدیدترین محصول سامسونگ تا این لحظه به حساب می‌آید از بدنه شیشه‌ای در پشت و جلو برخوردار است و فریم آلومینیومی دارد. این گوشی از دو سیم‌کارت به شکل همزمان و کارت حافظه پشتیبانی می‌کند. گلکسی A8 به صفحه نمایش ۵.۶ اینچی Super AMOLED مجهز شده و دقت تصویر آن ۱۰۸۰ در ۲۲۲۰ پیکسل است. این تلفن همراه هوشمند به اندروید ۷.۱.۱ مجهز شده است. تراشه اگزینوس ۷۸۸۵ روی آن قرار گرفته که یک پردازنده هشت هسته‌ای  و پردازنده گرافیکی Mali-G71 را در خودش قرار داده است. این تلفن همراه هوشمند با حافظه ۶۴ گیگابایتی راهی بازار ایران می‌شود و ۴ گیگابایت رم دارد. براساس اطلاعات منتشر شده می‌توانید از کارت حافظه ۲۵۶ گیگابایتی هم برای آن محصول استفاده کنید.

گلکسی A8

گوشی گلکسی A8 به دوربین پشت ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 مجهز شده و دوربین جلوی دوتایی دارد. دوربین دوتایی سلفی این گوشی از دو سنسور ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این اتفاق باعث شده که بتوانید با استفاده از قابلت Live Focus عکس‌ّهای بوکه بسیار زیبایی ثبت کنید. همچنین می‌توانید با سنسور ۸ مگاپیکسلی عکس‌های باز تری بگیرید که این ویژگی برای گرفتن عکس‌های سلفی گروهی بسیار مناسب است. سنسور تشخیص اثر انگشت این گوشی زیر دوربین پشت قرار گرفته است. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که گوشی جدید سامسونگ باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد.

گوشی گلکسی A8+ را هم می‌توانیم برادر بزرگ‌تر گلکسی A8 بنامیم که از نظر سخت افزاری کاملا مشابه مدل معمولی است؛ اما این گوشی ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم دارد. باتری آن هم ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. همچنین صفحه نمایش آن ۶ اینچی است که دقیقا همان دقت تصویر گلکسی A8 را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

گلکسی A8

براساس اطلاعات منتشر دو گوشی گلکسی A8 و گلکسی A8 پلاس در رنگ‌های مشکی، خاکستری و طلایی راهی بازار ایران خواهند شد.
telegram_ad2_1
 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه