گلکسی A9 استار ظاهری شبیه به آیفون X دارد

۹ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه
گلکسی A9 استار
طراحی لنزهای دوربین گوشی گلکسی A9 استار بسیار شبیه به آیفون X شرکت اپل است.

ماه گذشته، در سازمان چینی TENAA گوشی جدیدی از سامسونگ دیدیم؛ یک گوشی که با شماره‌ی مدل SM-G8850 برای دریافت گواهی تایید، به این سازمان چینی فرستاده شده بود. عکس‌هایی که در سازمان TENAA از این گوشی جدید سامسونگ ثبت شده بود، از وجود یک دوربین دوتایی روی این گوشی خبر می‌داد؛ دوربینی که نحوه‌ی قرار گیری لنزهای آن بسیار شبیه به آیفون X شرکت اپل بود.

مشاهده‌ی گوشی در سازمان TENAA کم و بیش وجود آن را تایید می‌کند، ولی امروز برای تایید بیشتر، این گوشی جدید سامسونگ را در قالب یک ویدیو دیدیم. این ویدیو که توسط خبرگزاری SlashLeaks به بیرون درز کرده است، هم‌چنین اسم گوشی را هم به یدک می‌کشد. ظاهرا این گوشی جدید سامسونگ قرار است «گلکسی A9 استار» (Galaxy A9 Star) نام داشته باشد.

اینکه سامسونگ به جای قرار دادن دوربین دوتایی گوشی در میان بدنه، این دو لنز را به گوشه‌ی سمت چپ آن برده است، این فضا را برای حسگر اثر انگشت به وجود آورده تا در مکان بهتری قرار داشته باشد؛ یعنی بدون شک خریداران گوشی Galaxy A9 Star بسیار راحت‌تر از حسگر اثر انگشت استفاده خواهند کرد؛ مشکلی که گریبان دو گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸ را گرفته است.

درباره‌ی سخت‌افزار گوشی هم اطلاعات مختصری در اختیار داریم. احتمالا گوشی گلکسی A9 استار یک صفحه‌ی نمایش ۶.۳ اینچی اولد با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۲۲۰ خواهد داشت. مدلی پردازنده‌ی اصلی گوشی مشخص نیست، ولی می‌دانیم که یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز داخل گوشی قرار داده شده است. میزان رم گلکسی A9 استار ۴ گیگابایت خواهد بود و ۶۴ گیگابایت هم حافظه‌ی فلش در آن قرار داده شده است. باتری این گوشی هم طبق اطلاعات منتشر شده، ظرفیتی ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Mojtaba

    سلام

    این گوشی هرچی تو سایت ها میگردم انگار تو ایران نیست
    من میخوام بخرم اگ میش بگین هست یا نیست
    یا ی گوشی دیگه ب من معرفی کنید

  2. parham

    ینی اسکیییییییی به این تابلویی از سامسونگ بعید بود
    حالا هواوی و باقی برند ها یه چیزی ولی واقعا از سامسونگ انتظار نمیرفت

  3. shahabmp

    کجای این حسگر اثر انگشت جای خوبی قرار داره دقیقا؟!!!! این که تقریبا بالاترین قسمت گوشیه!!!!

  4. مهدی رجایی فرد

    برای ساکت کردن گوشی های هانر عالیه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه