گوشی گلکسی A90 سامسونگ احتمالا از دوربین پاپ‌آپ بهره می‌برد

۱۴ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی A90

ساعاتی قبل یکی از معروف‌ترین افشاگران دنیای تکنولوژی که با نام کاربری Ice Universe در توییتر فعالیت می‌کند، پستی منتشر کرد که در آن آمده گوشی میان‌رده گلکسی A90 سامسونگ برای کاهش حاشیه‌های نمایشگر، از بریدگی نمایشگر یا نمایشگر حفره‌دار استفاده نخواهد کرد. در عوض، سامسونگ مانند ویوو Nex S می‌خواهد از دوربین پاپ‌آپ استفاده کند. این گوشی قرار است جانشین مدل ۲۰۱۸ گلکسی A9 شود و از بین مشخصات سخت‌افزاری آن هم می‌توانیم به بهره‌گیری از ۶ تا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کنیم.

اگرچه دوربین‌های پاپ‌آپ می‌توانند نسبت نمایشگر به بدنه را افزایش دهند، ولی از آنجایی که یک قطعه متحرک محسوب می‌شود، نگرانی‌های زیادی در مورد دوام آن وجود دارد. همچنین گوشی واجد دوربین متحرک به احتمال زیاد نمی‌تواند استاندارد IP را برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و خاک دریافت کند.

توییت Ice Universe

توییت Ice Universe

حالا که صحبت از مدل ۲۰۱۸ گلکسی A9 شد، باید بگوییم این گجت اولین گوشی مجهز به دوربین چهارگانه محسوب می‌شود و از نمایشگر ۶.۳ اینچی AMOLED بهره می‌برد. علاوه بر این از لحاظ رم و حافظه داخلی کم و کسری ندارد و باید به باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن هم اشاره کنیم. در ضمن با توجه به اینکه زمان زیادی از عرضه آن نمی‌گذرد، احتمالا سامسونگ عجله‌ای برای عرضه جانشین آن ندارد.

شاید سامسونگ برای گلکسی A90 مشغول توسعه‌ی دوربین پاپ‌آپ باشد، اما باید خاطرنشان کنیم که سال ۲۰۱۹ سال نمایشگرهای حفره‌دار است. گلکسی A8s اولین گوشی سامسونگ بود که از چنین نمایشگری بهره می‌برد و این ترند با عرضه‌ی مدل‌های مختلف گلکسی اس ۱۰ با قدرت بیشتری ادامه پیدا می‌کند.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar shahabmp

    من فکر میکنم درحالی که سامسونگ ۴ پتنت معرفی کرده در مورد بریدگی نمایشگر و تمام تمرکزشو گذاشته روی توسعه این ۴ پتنت غیرممکنه که بیاد روی یک تکنولوژی دیگه کار کنه اونم برای یک مدل میانرده اش، مگر اینکه اون پتنتی که کل صفحه جلو گوشی صفحه نمایش بود هدفش استفاده از دوربین پاپ آپ بوده باشه که من بعید میدونم، فکر میکنم توی اون پتنت منظور قرار دادن دوربین سلفی زیر صفحه نمایش بوده نه به صورت پاپ آپ!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه