گوشی برتر سال از دیدگاه کاربران وب‌سایت GSMArena

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی سال گلکسی s6

در رای‌گیری‌ای که وب‌سایت خبری GSMArena میان خوانندگان‌اش برگزار کرده، گلکسی S6 به عنوان بهترین گوشی سال ۲۰۱۵ انتخاب شد.

البته برای کسب جایگاه دوم رقابت نزدیکی میان دو گوشی وجود داشت.

گوشی سامسونگ گلکسی S6 براساس رای کاربران وب‌سایت GSMArena گوشی سال ۲۰۱۵ شد. این گوشی کره‌ای به طور پیروزمندانه‌ای موفق شد که رای بیش از یک سوم (۳۴ درصد) کاربران این مرجع اخبار مرتبط با گجت‌های هوشمند را به دست بیاورد.

البته برای کسب جایگاه دوم رقابت نزدیکی میان دو گوشی وجود داشت. این رقابت میان آیفون ۶s و سونی اکسپریا Z5 بود که درنهایت آیفون برنده شد. اختلاف درصد آرای این دو تلفن هوشمند تنها یک درصد بود.

گلکسی s6 گوشی سال

گوشی LG G4 هم در این میان در جایگاه چهارم نشست، آن هم با اختلاف زیادی. از هر ۱۰ نفر تنها یک نفر این دستگاه را به عنوان گوشی سال انتخاب کردند. گرچه درصد آرای LG G4 با سه گوشی دیگر اختلاف زیادی دارد، اما چندان هم بد به نظر نمی‌رسد. به دنبال آن مایکروسافت لومیا ۹۵۰ هم با ۸ درصد پنجم شد.

گوشی‌های ال‌جی نکسوس ۵X، هواوی P8 و HTC وان M9 پلاس هم صرفا جزو گوشی‌های هستند که درصدی را به خود اختصاص دادند. این نکته در مورد گوشی تایوانی HTC به دلیل موقعیت نامعلوم این شرکت و گوشی هواوی به این دلیل که این شرکت هنوز در اول راه قرار دارد و برندش تثبیت نشده، قابل درک است. اما درصد ناچیز ال‌جی نکسوس ۵X در این رقابت مایوس‌کننده به نظر می‌رسد.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷۲ دیدگاه
  1. Avatar amir

    سامسونگ سالار سالار

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه