گلکسی S9 صورت شما را بهتر تشخیص می‌دهد

۲۴ شهریور ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر در جریان اخبار دیجیتال این چند وقت باشید، حتما شنیده‌اید که سامسونگ تولید پرچم‌دار سال آینده‌ یعنی گلکسی S9 را شروع کرده است. در همین میان، شنیده شده که گلکسی S9 از نظر تشخیص چهره پیشرفت‌های زیادی می‌کند.

طبق جدیدترین اطلاعات به دست آمده، به نظر می‌رسد که سامسونگ در تلاش است که از سنسورهای ۳ بعدی تشخیص چهره‌ در محصول آینده‌ی خود استفاده کند. به لطف این ویژگی، تشخیص چهره کاری سریع‌تر با امنیت بیشتر خواهد بود. درحال حاضر سامسونگ گلکسی S8 از ویژگی‌های امنیتی تشخیص چهره، تشخیص عنبیه چشم و سنسور اثر انگشت بهره می‌برد.

با وجود استقبال نسبتا زیاد از این گوشی هنوز درمورد محل قرارگیری سنسور اثر انگشت در پشت و دوربین‌ گوشی و امنیت قاطع تشخیص چهره این گوشی نقدهایی وارد است. همین نقدها باعث شده تا سامسونگ در گوشی آینده‌ی خود این ویژگی‌ها را ارتقا دهد؛ مثلا منابعی به محل قرارگیری سنسور اثر انگشت روی صفحه اشاره کرده بودند و امروز خبر قرارگرفتن سنسور ۳ بعدی برای ارتقای تشخیص چهره شنیده می‌شود.

طبق منابع خبری چینی، گلکسی S9 به سنسورهای ۳ بعدی در دوربین جلویی مجهز خواهد شد. به استناد همین ویژگی گفته شده دوربین جلویی S9 می‌تواند بصورت پیشرفته‌تر، سریع‌تر، راحت‌تر، با دقتی بالا و امنیتی بیشتر از قبل چهره‌ی کاربران را تشخیص دهد. همان‌طور که می‌دانید، در آیفون ۱۰ دیگر خبری از سنسور اثر انگشت نیست. اپل تلاش کرده تا با استفاده از پیشرفته‌ترین سیستم‌ و تجهیزات برای تشخیص اثر انگشت، امنیت و سرعت بالای باز کردن گوشی و پرداخت‌های اینترنتی را به مشتریان تضمین کند. سامسونگ هم قصد دارد تا در همین راستا گام‌های بزرگی بردارد تا در محصولات آینده‌ی این شرکت کره‌ای، شاهد حضور جدیدترین تجهیزات برای تضمین امنیت گوشی کاربران باشیم.

منبع: Sammobile

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar shahin

    اپل کدوم بازی رو تا حالا برده که این دومی باشی فقط داره زور میزنه زور اخرش هم مدل ۱۰ بود

  2. Avatar farhad

    اکر سامسونگ هم رو بیارد به تشخیص چهره‌ای سه بعدی . اپل بازی می‌برد . هز‌ینه های شرکت کوالاکم برای بردن اثر انگشت زیر صفحه دیگه زیاد مثل پیش ارزش ندارد و اگر قیمت زیاد بگد شرکت از خریدش منصرف می‌شوند. اینم دقیقا چیزی که اپل می‌خواد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه