گلکسی S9 شاید اسفند با قابلیت‌های شبیه آیفون ۱۰ رونمایی شود

۴ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، سامسونگ گلکسی S9 ممکن است زودتر از پیش‌بینی‌ها به بازار عرضه شود. این گوشی احتمالا به بعضی از قابلیت‌های آیفون X (آیفون ده) مجهز می‌شود.

هر سال می‌شنویم که سامسونگ گوشی پرچم‌دار خودش را زودتر از مدل‌های سال گذشته عرضه می‌کند. حالا گزارش‌های جدید خبر از عرضه‌ی زودهنگام گلکسی اس۹ می‌دهند. البته هنوز مشخص نیست که زمان رونمایی و عرضه‌ی این گوشی چه زمانی خواهد بود، با این حال پیش‌بینی شده که سامسونگ این پرچم‌دار را در کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۱۸ رونمایی می‌کند. تاریخ این مراسم بین ۷ تا ۱۰ اسفند امسال است.

درمورد ویژگی‌های سامسونگ گلکسی S9 به دوربین دوتایی و تغییر جای سنسور تشخیص اثر انگشت اشاره شده است. سیستم دوربین دوتایی این گوشی احتمالا مشابه مدل گلکسی نوت ۸ خواهد بود. هم‌چنین درمورد گلکسی S9 به بعضی از قابلیت‌های مشابه آیفون X مثل سیستم تشخیص چهره اشاره شده که رقیب جدی برای اپل Face ID شمرده می‌شود. درضمن شایعه‌هایی شنیده شده که سامسونگ از امکانی مشابه Animoji در گوشی‌های آینده‌ی خود استفاده کند تا با فناوری تشخیص چهره بتوان رفتار خود را در اموجی‌ها دید.

راستی شما از سامسونگ گلکسی S9 چه انتظاری دارید؟

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar حسین

    صبر کردن برای s9 یا خرید note 8 همین حالا؟؟ مسعله این است

  2. Avatar علي

    آرزومه که سنسور اثر انگشتش بیاد جلو زیر صفحه نمایش

  3. Avatar sia

    اصلا هیچ انتظاری نداریم
    بهتره که سامسونگ گوشی جدیدی معرفی نکنه انتظارمون همینه

  4. Avatar علی

    سامسونگ که هر سال تو کنفرانس mwc گوشی هاشو رونمایی میکنه فقط امسال چون اس ۸ تا اون موقع اماده نشد اونو دیر تر به رونمایی کرد.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه