گوشی‌های اچ‌تی‌سی Desire 12 و Desire 12+ معرفی شدند

۲ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

شرکت اچ‌تی‌سی دو گوشی جدید به نام‌های Desire 12 و Desire 12+ معرفی کرد. این دو تلفن همراه هوشمند جزو محصولات میان‌رده به حساب می‌آیند که با قیمت مناسبی راهی بازار خواهند شد.

گوشی Desire 12 از نظر ابعاد محصول جمع و جوری به حساب می‌آید و از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره می‌برد. براساس اطلاعات منتشر شده این تلفن همراه هوشمند به تراشه مدیاتک MT6739 مجهز شده که از پردازنده چهار هسته‌ای ۶۴ بیتی بهره می‌برد. همچنین ۳ گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده است. این تلفن همراه به ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و می‌توان ظرفیت حافظه داخلی آن را با کارت حافظه ارتقا داد. گوشی Desire 12 به دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی مجهز شده و دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 روی ان دیده می‌شود. گوشی جدید شرکت ال‌چی‌تی‌سی  باتری ۲۷۳۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و همچنین جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا هم دارد.

گوشی اچ‌تی‌سی Desire 12+ بسیار شبیه به مدل کوچک‌تر ساخته شده، اما تفاوت‌هایی با آن دارد. مثلا صفحه نمایش ۶ اینچی با دقت تصویر ۷۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین این گوشی از تراشه اسنپ‌دراگون ۴۵۰ بهره می‌برد و ۳ گیگابایت رم دارد. ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی هم دارد و باتری ۲۹۶۵ میلی‌آمپر ساعتی روی آن دیده می‌شود.  مدل پلاس Desire 12 به دوربین دوتایی در پشت مجهز شده است. یک سنسور ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2  برای Desire 12+ در نظر گرفته شده است. این گوشی یک دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی هم دارد.

گوشی‌های جدید شرکت اچ‌تی‌سی با اندروید ۸ راهی بازار می‌شوند. گفته شده این گوشی‌ها چند ماه دیگر در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و بنفش راهی بازار می‌شوند.

‌‌‌

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه