گوشی‌های جدید هوآوی زودتر از مراسم IFA معرفی می‌شوند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت هوآوی قصد دارد از محصولات جدیدش در تاریخ ۱۱ شهریور ماه رونمایی کند. براساس شایعات منتشر شده این شرکت قصد دارد یک فبلت جدید را در این تاریخ به‌نمایش در بیاورد.

 

شرکت هوآوی اعلام کرد که گوشی‌های جدیدش را قبل از همایش IFA در مراسمی جداگانه معرفی خواهد کرد.

 

شایعات به این موضوع اشاره کرده‌اند که هوآوی قصد دارد گوشی Mate 8 را معرفی کند. دیروز هم تصویری از این گوشی به بیرون درز کرده بود. امروز هم در خبرها آمده بود که هوآوی درحال ساخت گوشی Mate 7s‌ است. لازم به‌ذکر است که دو روز بعد از مراسم هوآوی، همایش IFA شروع می‌شود.

hu1

هوآوی فعلا هیچ کدام از خبرهای منتشر شده درباره محصولاتش را تایید نکرده است، اما بسیاری از محصولات جدید این شرکت مجوزهای لازم را از سازمان TENAA کشور چین دریافت کرده‌اند. قبلا در شایعات به این موضوع اشاره شده بود که گوشی Mate 7s از یک صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p برخوردار است و به احتمال زیاد چیپ‌ست‌های Kirin 935 که یک پردازنده هشت هسته‌ای در خودش قرار داده، برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین به نظر می‌رسید که ۳ گیگابایت رم برای این گوشی استفاده شده باشد.
به تازگی شایعات جدیدی درباره گوشی Mate 7s منتشر شده که در آن‌ها به یک صفحه‌نمایش ۶ اینچی اشاره شده است. همچنین به‌نظر می‌رسد که هوآوی از یک باتری بسیار بزرگ برای این محصول استفاده خواهد کرد. گوشی Mate 7s در حال حاضر یکی از محصولات هیجان‌انگیز هوآوی به حساب می‌آید که تصاویر مختلفی هم از آن به‌بیرون درز کرده است. در ادامه می‌توانید این تصویر جدید این گوشی را مشاهده کنید.

Purported-Huawei-Mate-S-photos

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه