گوشی‌های جدید Wileyfox قیمت ارزانی دارند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت «وایلی‌فاکس»‌(Wileyfox) که محصولات آن در ایران هم به‌فروش می‌رسد، اعلام کرد که دو گوشی جدید با نام‌های Swift 2 و Swift 2 Plus راهی بازار خواهد کرد که با سیستم‌ عامل Cyanogen راهی بازار می‌شوند.

گوشی Swift 2 یک محصول رده پایین به حساب می‌آید که از صفحه نمایش ۵ اینچی با دقت تصویر ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل بهره می‌برد. تراشه‌ هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۴۳۰ روی آن قرار گرفته است. یک باتری ۲۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و به دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده است. میزان حافظه‌ی داخلی آن برای نصب برنامه و بازی‌های مختلف مناسب خواهد بود. دوربین ۱۳ مگاپیکسی در پشت Swift 2 قرار گرفته و به فناوری شارژ سریع ۳ هم مجهز شده و پورت USB Type-C دارد.

swift-2

گوشی Swift 2 Plus از نظر سخت افزاری کمی بهتر از مدل قبلی است. سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد و دوربین پشت ۱۶ مگاپیکسلی روی آن دیده می‌شود. همچنین مشخص شده که این دو تلفن همراه هوشمند با سیستم عامل Cyanogen 13.1 راهی بازار می‌شوند. این سیستم عامل بر پایه‌ی اندروید ۶.۰.۱ ساخته شده است. انتظار می‌رود که این دو گوشی به اندروید ۷.۰ هم بروزرسانی شوند.

باید به این موضوع اشاره کنیم که Swift 2 و Swift 2 Plus به سنسور تشخیص اثر انگشت و NFC هم مجهز شده‌اند. براساس اطلاعات منتشر شده این دو تلفن همراه هوشمند با قیمت ۱۹۶ دلار و ۲۲۲ دلار راهی بازار خواهند شد.

منبع: androidauthority

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمود

    سلام. منتظرم که مدل Swift 2 رو پس از موجود شدن از دیجی‌کالا سفارش بدم. مرسی بابت خبر.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه