گوشی‌های Moto G6 معرفی شدند

۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه
موتو G6

شرکت موتورولا بالاخره گوشی‌های سری Moto G6 را معرفی کرد. این گوشی‌ها در سه مدل با نام‌های Moto G6، Moto G6 پلاس و Moto G6 پلی راهی بازار می‌شوند. لازم به ذکر است که گوشی G6 پلاس قوی‌ترین عضو این خانواده به حساب می‌آید و گوشی Moto G6 پلی هم ارزان‌ترین گوشی خواهد بود.

از نظر طراحی تمام گوشی‌های سری G6 به یکدیگر شباهت دارند. این گوشی‌ها از صفحه نمایشی بزرگ و کم حاشیه با نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برند. سنسور تشخیص اثر این گوشی‌ها در جلو قرار گرفته‌اند.

گوشی موتورولا Moto G6 پلاس به صفحه نمایش ۵.۹ اینچی مجهز شده و تراشه اسنپ‌دراگون ۶۳۰ روی آن قرار گرفته است. ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده و باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم دارد. این گوشی به دو دوربین پشت مجهز شده که یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی دارد. دوربین جلوی این گوشی هم ۸ مگاپیکسلی است.

گوشی Moto G6 از صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با دقت تصویر Full HD بهره می‌برد و تراشه اسنپ‌دراگون ۴۵۰ روی آن قرار گرفته است. این تلفن همراه هوشمند در دو مدل راهی بازار می‌شود که ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارند. باتری این گوشی ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و از دو دوربین پشت با سنسورهای ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین جلوی این گوشی هم ۸ مگاپیکسلی است.

گوشی Moto G6 پلی به تراشه اسنپ‌دراگون ۴۲۷ مجهز شده و در دو مدل راهی بازار می‌شود. یک مدل ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد و مدل بعدی هم ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت خافظه داخلی دارند. باتری این گوشی ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی دارد.

تمام این گوشی‌ها با اندروید ۸ راهی بازار می‌شوند.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این گوشی‌ها را مشاهده کنید:

Moto G6

Moto G6 Play

 

منبع: phonearena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. کوروش فلاح ارجمند

    سلام کی موجود میشه؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه