اولین اطلاعات از گوشی‌‌های جدید موتورولا لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

امروز سازمان FCC کشور آمریکا اطلاعاتی از گوشی‌های جدید موتورولا منتشر کرده است. گوشی‌های جدیدی که در ابتدای نام آن‌ها XT و شماره مخصوصی قرار گرفته است.  البته شرکت موتورولا همیشه گوشی‌هایش را با دو حرف XT‌ نام‌گذاری می‌کند.

سازمان FCC گفته که گوشی‌های جدید این شرکت XT1670، XT1671،‌XT1672، XT1675، XT1676 و XT1677‌ نام دارند. براساس طرحی که از این گوشی‌ها منتشر شده به نظر می‌رسد که دوربین دوتایی ندارند و در کنار دوربین اصلی هم از فلش استفاده شده است. بعید نیست که این محصولات از ماژولاهایی که برای سری Moto Z‌ عرضه شده بودند، پشتیبانی کنند.

fcc-image-reveals-a-single-rear-camera-on-the-back-similar-to-the-moto-z-line

در ادامه‌ی اطلاعات لو رفته گفته شده که دو گوشی XT1670 و XT1671 به دو گیگابایت رم مجهز شده‌اند و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارند. در نتیجه این دو تلفن همراه هوشمند جزو محصولات رده بالا به حساب نمی‌آیند. گفته شده که این دو محصول به اندروید ۷.۰ مجهز شده‌اند و باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارند. مشخص شده که مشخصات گوشی XT1672 هم مانند دو گوشی قبلی خواهد بود.

گوشی‌های بعدی که XT1675 و XT1676 نام دارند مانند مدل‌‌های قبلی خواهند بود؛ اما تنها ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارند و به نظر می‌رسد که تک سیم‌کارت خواهند بود. گفته شده که این دو گوشی در بازار کشورهای اروپایی و خاورمیانه عرضه می‌شود. این گوشی مدل دو سیم‌کارته هم دارند که در استرالیا راهی بازار می‌شود.

مدل بعدی هم که XT1677 نام دارد از سه گیگابایت رم بهره می‌برد؛ اما میزان حافظه‌ی داخلی آن همچنان ۱۶ گیگابایت است. هنوز اطلاعات بیشتری از این گوشی‌ها منتشر شده و باید منتظر خبرهای بعدی باشیم.

منبع: Timesnews

‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه