گوشی ارزان‌ قیمت ال‌جی عرضه شد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ال‌جی یک شرکت الکترونیکی کره‌ای و چند ملیتی است که به‌عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه الکترونیک و فناوری اطلاعات شناخته می‌شود. این شرکت به‌تازگی یکی دیگر از گوشی‌های هوشمند سطح‌ پایین خود را رونمایی و در بازار عرضه کرده است.

شرکت ال‌جی به‌تازگی یک گوشی هوشمند ارزان‌ قیمت که از جزییات نرم‌افزاری سطح‌ بالا بهره‌مند است، معرفی و روانه بازار کرده است.

این در حالی است که یکی از نکات جالب در مورد این گوشی، نام دوگانه آن است. به این معنی که، با توجه به منطقه‌ای که این گوشی در آن به‌فروش می‌رسد، قرار است Tribute 2 یا Tribute Duo نامیده شود.
در این گوشی از یک صفحه نمایش ۴.۵ اینچی با رزولوشن ۸۵۴×۴۸۰ پیکسل بهره گرفته شده است. توان پردازشی این محصول از طریق یک پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتزی تامین می‌شود. از دیگر ویژگی‌های گوشی جدید شرکت ال‌جی باید به قابلیت پشتیبانی از اینترنت ۴G، باتری ۱۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و اندروید ۵.۱ لالی‌پاپ اشاره کرد.

tribute-duo

همچنین ال‌جی در این گوشی از یک گیگابایت رم، ۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، یک دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و دوربین VGA برای عکس‌برداری‌های سلفی استفاده کرده است. یکی دیگر از نکات جالب در مورد این محصول مکان قرار گرفتن کلیدهای تنظیم صدا و خاموش/روشن است. ال‌جی در این گوشی از ایده خود در مدل‌های سطح‌ بالا استفاده کرده و این کلیدها را در پشت گوشی قرار داده است. این در حالی است که این شرکت پیش از این تنها در مدل‌های سطح بالا خود از این روش بهره گرفته بود. همچنین ال‌جی در این محصول از ویژگی‌های نرم‌افزاری +QuickMemo و Gesture Shot و Knock Code بهره گرفته است که پیش از این تنها در گوشی‌های گران‌ قیمت خود از آن‌ها استفاده کرده بود. قرار است این گوشی با قیمت ۹۹.۹۹ دلار در بازار به‌فروش برسد.

منبع : GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه