گوشی ارزان اما فوق‌العاده قدرتمند میزو معرفی شد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

میزو یکی از شرکت‌های مهمی است که بازار رقابت برای کاهش قیمت گوشی‌های هوشمند در چین را گرم کرده است. یکی از سیاست‌های این شرکت تولید گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت با بهره گرفتن از ویژگی‌های سخت‌افزاری بالا است.

شرکت میزو روز گذشته جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام میزو M2 را به‌طور رسمی رونمایی کرد. قیمت این گوشی کم‌تر از ۱۰۰ دلار است و در کنار مشخصات سخت‌افزاری خوب، گوشی مناسبی محسوب می‌شود.

میزو سال گذشته فبلت M1 Note را با قیمت ۲۰۰ دلار عرضه کرد که در آن از یک صفحه نمایش با رزولوشن ۱۰۸۰p، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و یک باتری بزرگ بهره گرفته شده بود. به‌تازگی میزو یکی دیگر از گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت خود را به طور رسمی معرفی کرد. میزو M2 نام جدیدترین محصول شرکت میزو است که با قیمتی کم‌تر از ۱۰۰ دلار عرضه خواهد شد. در میزو M2 از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰p بهره گرفته شده است. شرکت میزو در این گوشی از ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی که قابلیت ارتقا تا ۱۲۸ گیگابایت را دارد، استفاده کرده است. توان پردازشی این محصول از طریق یک چیپ‌ست مدیاتک MT6735، پردازنده چهار هسته‌ای Cortex A53 با سرعت ۱.۳ گیگاهرتز و کارت گرافیکی T720 تامین می‌شود. از دیگر ویژگی‌های گوشی میزو M2 باید به یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0، دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی و یک باتری ۲۴۵۰‌میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. شرکت میزو این گوشی را در رنگ‌های سفید، صورتی، آبی و خاکستری با قیمت ۹۶ دلار عرضه خواهد کرد.

m2

منبع: Phone Arena

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه