گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ زودتر از سال ۲۰۱۹ راهی بازار نمی‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شایعات درباره‌ی گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ بسیار زیاد است. خیلی‌ها امیدوار بودند که این گوشی را اواخر امسال یا سال ۲۰۱۸ مشاهده کنند، اما به نظر می‌رسد که برای دیدن چنین محصولی باید بیشتر صبر کنیم. امروز «کیم تائه-وونگ» (Kim Tae-Woong) یکی از مدیران اصلی بخش صفحه نمایش سامسونگ گفته :«صفحه‌های نمایش بدون لبه در حال حاضر با استقبال خوبی مواجه شدند و فروش بسیار خوبی هم دارند، پس دلیلی ندارد که در عرضه‌ یک تکنولوژی تجاری دیگر که برای سال ۲۰۱۹ آماده می‌شود، عجله کنیم.»

گوشی جدید سامسونگ با صفحه نمایش قابل انعطاف فعلا راهی بازار نمی‌شود.

قبلا شایعه شده بود که گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ به حتمال زیاد با نام گلکسی ایکس‌  در نمایشگاه IFA 2017 معرفی خواهد شد. حتی تحلیلگران بازار هم به این موضوع اشاره کرده‌اند که صفحه‌های نمایش بدون لبه درامد خوبی را برای سامسونگ به همراه دارند و به همین دلیل این شرکت فعلا نیازی ندارد که یک محصول جدیدتر راهی بازار کند. براساس اطلاعات منتشر شده صفحه‌های نمایش OLED نزدیک به ۲۰ درصد از سود عملیاتی سامسونگ را به خودشان اختصاص داده‌اند.

همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که کیم تائه-وونگ در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفته که فعلا ساخت صفحه نمایش انعطاف پذیر با یکسری مشکلات فنی همراه است که باید برطرف شوند.

می‌توانیم اطمینان داشته باشیم که در طول دو سال آینده اولین گوشی انعطاف پذیر سامسونگ را مشاهده کنیم.

منبع: koreaherald

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ///mahdispd

    ولی انگار رونماییش قبل از نوت۸ اتفاق میفته

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه