گوشی تاشو سامسونگ به تعداد محدود تولید می‌شود

۴ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ ظاهرا به آرامی مشغول آماده سازی سورپرایز خود برای سال آینده‌ی میلادی است: گوشی تاشویی که شنیده شده به اسم Galaxy X عرضه می‌شود. این گوشی اخیرا از سازمان بلوتوث و هم‌چنین سازمان موبایل کره‌ی جنوبی گواهی‌هایی دریافت کرده و شماره‌ی مدل آن SM-G888N0 است. پیش‌بینی شده که سامسونگ از گوشی Galaxy X در رویداد CES سال ۲۰۱۸ رونمایی می‌کند؛ رویدادی که در بهمن ماه برگذار می‌شود.

 این گوشی هوشمند در تعداد محدود تولید خواهد شد و احتمالا هم فقط در کره عرضه می‌شود.

رونمایی از Galaxy X در نمایشگاه CES برای سامسونگ بسیار منطقی است؛ چون این شرکت می‌خواهد در مراسم MWC از پرچم‌دار بعدی خود یعنی Galaxy S9 رونمایی کند. بدون شک سامسونگ نمی‌خواهد رسانه‌ها و افراد به جای Galaxy S9 بیشتر از Galaxy X صحبت کنند.

شایعاتی جدیدی درباره‌ی گوشی Galaxy X از کره‌ی جنوبی بیرون آمده‌اند؛ شایعاتی که می‌گویند این گوشی هوشمند در تعداد محدود تولید خواهد شد و احتمالا هم از همین کشور سر در خواهد آورد. گفته شده که سامسونگ فقط صد هزار عدد Galaxy X تولید می‌کند و این گوشی برای سامسونگ حرکتی تجربی است. اگر فروش این گوشی در کره‌ی جنوبی از دیدگاه سامسونگ موفقیت آمیز باشد، ممکن است سامسونگ به عرضه‌ی جهانی آن در سال ۲۰۱۹ فکر کند.

زمان زیادی تا نمایشگاه CES لاس وگاس باقی نمانده است. چند ماهی صبر می‌کنیم تا ببینیم سامسونگ چه ایده‌ای برای گوشی تاشو خود دارد.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه