گوشی تاشو شیائومی با نصف قیمت گلکسی فولد به‌زودی عرضه می‌شود

۲۵ اسفند ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
شیائومی

سامسونگ و هواوی ماه گذشته از نخستین گوشی تاشو خود رونمایی کردند. این دو گوشی از لحاظ طراحی تفاوت‌های زیادی یکدیگر دارند ولی از نظر قیمت بسیار بالا، مشابه یکدیگر هستند. باید خاطرنشان کنیم گلکسی فولد با قیمت ۱۹۸۰ دلاری و هواوی میت ایکس با قیمت حدود ۲۶۰۰ دلاری قرار است روانه‌ی بازار شوند. به همین خاطر این گجت‌ها، کالاهایی بسیار لوکس و برای کاربران خاص محسوب می‌شوند. اما شیائومی که به عرضه گوشی‌های مقرون به صرفه شهرت دارد، می‌خواهد نخستین گوشی تاشو خود را با قیمت ۹۹۹ دلاری به بازار عرضه کند.

طبق یک گزارش منتشر شده، این گوشی تاشو که احتمالا عنوان Mi Fold یا Mi Flex را بر پیشانی خود خواهد داشت، در آمریکا با قیمت ۹۹۹ دلار و در اروپا با قیمت ۹۹۹ یورو و در هند با قیمت ۷۴۹۹۹ روپیه (۱۰۸۷ دلار) عرضه خواهد شد. این کمپانی قصد دارد گوشی مذکور را بین ماه‌های آوریل تا ژوئن ابتدا در بازار چین و سپس دیگر کشورها عرضه کند.

شیائومی

در این گزارش آمده که قیمت بسیار پایین‌تر این گوشی به استفاده آن از نمایشگر اولد ساخت شرکت Visionox Technology برمی‌گردد. باید ببینیم که آیا کیفیت این نمایشگر به پای نمایشگرهای گلکسی فولد و میت ایکس می‌رسد یا نه. در ضمن باید بگوییم که این گوشی تاشو شیائومی از سخت‌افزارهای رده‌بالا بهره می‌برد و دارای اسنپ‌دراگون ۸۵۵ و حداکثر ۱۰ گیگابایت حافظه رم است. مدتی قبل شیائومی ویدیویی از مدل اولیه این گوشی منتشر کرد که در اینترنت مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفت.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه