اگر گوشی تاشو می‌خواهید منتظر Galaxy Folder 2 باشید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ماه گذشته بود که اولین اطلاعات از گوشی تاشوی Galaxy Folder 2 در سایت TENNA کشور چین قرار گرفت. نسل اول این گوشی تاشو که سال گذشته راهی بازار شد، توانست به محبوبیت بالایی دست پیدا کند و سریعا مورد توجه مردم قرار گرفت. اکنون سامسونگ در حال ساخت نسل دوم این تلفن همراه هوشمند است.

گوشی Galaxy Folder 2 از صفحه نمایش ۳.۸ اینچی، تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۴۲۵، دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برخوردار است.

براساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی یک صفحه نمایش ۳.۸ اینچی با دقت تصویر ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل دارد و تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۴۲۵ که یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 308 را در خودش قرار داده، روی این گوشی قرار گرفته است. دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم برای این تلفن همراه هوشمند در نظر گرفته شده. البته این گوشی از کارت حافظه با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت هم پشتیبانی می‌کند.

دوربین پشت این گوشی ۸ مگاپیکسلی است و دوربین جلوی آن هم ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. یک باتری ۱۹۵۰ میلی‌آمپر ساعتی روی آن قرار گرفته و اندروید ۶.۰ هم روی آن نصب شده است. این گوشی از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند.

امروز اولین عکس تبلیغاتی این گوشی به بیرون درز کرده و ما بیشتر با Galaxy Folder 2 آشنا شدیم. انتظار داریم که عضو جدید خانواده‌ی کهکشانی سامسونگ تا مدتی دیگر معرفی و راهی بازار شود.

Promotional-images-for-the-Samsung-Galaxy-Folder-2

Promotional-images-for-the-Samsung-Galaxy-Folder-2 (1)

منبع: Weibo

‌‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar mahdispd

    صفحش لمسیه عایا؟؟؟

  2. Avatar رضا

    والا ما بیشتر از یک ساله که منتظریم…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه