گوشی جدید سونی جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا نخواهد داشت

۳ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی جدید سونی

امروز شایعات جدیدی درباره گوشی جدید شرکت سونی به بیرون درز کرده است. در این شایعات گفته شده که این تلفن همراه هوشمند جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا نخواهد داشت. این در حالی است که شرکت‌هایی مثل سامسونگ و ال‌جی و هواوی همچنان از این جک برای خروجی صدا استفاده می‌کنند. حالا به نظر می‌رسد که سونی هم قصد دارد مسیر اپل را در پیش بگیرد و این قسمت را از روی گوشی‌های پرچم‌دار جدید خودش بردارد.

براساس اطلاعات منتشر شده سونی گوشی جدیدی در دست ساخت دارد از پورت USB-C بهره می‌برد که وظیفه شارژ گوشی و خروجی صدای هدفون را در اختیار دارد. گفته شده این گوشی این گوشی در ابعاد ۱۵۲.۷۹ در ۷۲.۴۲ میلی‌متر ساخته شده و صفحه نمایش آن هم ۵.۷ اینچی است.  با این حساب تلفن همراه هوشمند جدید شرکت سونی از گوشی اکسپریا XZ پرمیوم کوچک‌تر است.

البته در چند وقت گذشته شایعه شده بود که گوشی‌های جدید شرکت سونی جک ۳.۵ میلی‌متری صدا نخواهند داشت. به احتمال زیاد شرکت سونی گوشی‌ّهای پرچم‌دار خودش را در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهد کرد.

منبع: xperiablog

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Keiser

    اگه سونی که اینقدر به مسائل صدا و گوش کردن آهنگ تو گوشی هاش اهمیت می ده، جک ۳.۵ رو حذف کنه حتما یه جایگزین خیلی بهتر و مهندسی شده به جاش قرار می ده.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه