گوشی جدید شارپ صفحه نمایش ۴K بدون حاشیه دارد

۶ مرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت شارپ به‌زودی گوشی‌های جدیدی معرفی خواهد کرد که می‌توانند نظر بسیاری از علاقه‌مندان به تلفن‌های همراه هوشمند را به سمت خودش جلب کنند. شایعات می‌گویند که این دو محصول با شماره مدل‌های FS8016 و FS8010 شناخته می‌شوند. هر دو محصول صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۲۰۴۸ پیکسل دارند و دوربین دوتایی با سنسور ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. در ادامه مشخص شده که این گوشی‌ها ۶ گیگابایت رم دارند. البته گوشی‌های جدید شارپ از نوع تراشه با هم متفاوت هستند. گفته شده مدل FS8016 به تراشه اسنپ‌دراگون ۶۶۰ و مدل FS8010 به تراشه اسنپ‌دراگون ۳۳۰  مجهز شده است.

محصول بعدی شرکت شارپ به احتمال زیاد Aquos S2 خواهد بود یکی از هیجان‌انگیزترین گوشی‌های این شرکت است. گفته شده این گوشی دوربین دوتایی دارد و از صفحه نمایش ۴K برای آن استفاده شده. صفحه نمایشی بدون حاشیه که فضای روی گوشی به به خودش اختصاص داده است. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم Aquos S2 قرار گرفتن سنسور تشخیص اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. کاری که سامسونگ قرار بود روی گلکسی اس ۸ انجام دهد، اما در آخر دیدیم که چنین اتفاقی رخ نداد.

گوشی Aquos S2 به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت ۴K مجهز شده و از تکنولوژی IGZO‌ این شرکت هم بهره می‌برد. هنوز تاریخ عرضه و قیمت این محصول مشخص نشده است.

 

منبع: droidholic

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه