گوشی جدید موتورولا با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۵ در حال ساخت است

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت لنوو  هنوز گوشی‌های پرچم‌دار موتورولا را معرفی نکرده است. این شرکت در نمایشگاه MWC 2017 دو گوشی Moto G5 و Moto G5 Plus را معرفی کرده که جزو محصولات میان‌رده بازار به حساب می‌آیند. حالا به نظر می‌رسد که این شرکت تصمیم گرفته یک محصول پرچم‌دار هم در آینده راهی بازار کند که به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۵ مجهز شده‌. این تراشه در حال حاضر روی گوشی گلکسی S8 قرار گرفته و بعد از عرضه‌ی این تلفن همراه هوشمند روی گوشی‌های دیگر هم قرار خواهد گرفت.

گفته شده که گوشی جدید شرکت موتورولا از فناوری Gigabit LTE هم پشتیبانی می‌کند و کاربران بالاترین سرعت اینترنت را با آن تجربه خواهند کرد.

Motorola-New-Phone

حتی تصویری هم از این تلفن همراه هوشمند رده بالای سال ۲۰۱۷ موتورولا به بیرون درز کرده که در آن برنامه SpeedTest اجرا شده است. این برنامه نشان می‌دهد که این گوشی می‌تواند با سرعت ۶۱۲ مگابایت بر ثانیه دانلود کند. هنوز هیچ اطلاعات بیشتری از این تلفن همراه هوشمند به بیرون درز نکرده است؛ اما اگر بخواهد به عنوان یک محصول پرچم‌دار شناخته شود به احتمال زیاد ۴ گیگابایت رم و حداقل ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه