گوشی جدید نوکیا با لنزهای Carl Zeiss‌ عرضه می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نوکیا چند وقت پیش سه گوشی جدید در MWC 2017 معرفی کرد که هیچ کدام آن‌ها یک محصول پرچم‌دار نبودند و حتی از لنزهای Carl Zeiss هم روی آن‌ها استفاده نشده بود. همین موضوع باعث شد که خیلی‌ها فکر کنند که نوکیا دیگر نمی‌خواهد از این لنزها روی گوشی‌های خودش استفاده کند. نوکیا چند سال پیش بخش سخت افزار خودش را به مایکروسافت فروخت و به همین دلیل مدت زمان زیادی از حوزه‌ی تولید گوشی دور بود. حالا که شرکت HMD قصد دارد دوباره نام نوکیا را زنده کند، می‌خواهد این کار را در بدون نقص انجام دهد.

شایعه شده که پرچم‌دار جدید این شرکت که به احتمال زیاد در پاییز سال ۲۰۱۷ راهی بازار می‌شود به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۵ مجهز شده است. حالا شایعات جدید می‌گویند که این تلفن همراه هوشمند به لنز‌های Carl Zeiss هم مجهز شده و تجربه عکاسی خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. گوشی‌های نوکیا همیشه در زمینه عکاسی فوق‌العاده بودند و این تصویری است که اکثر مردم از گوشی‌های این شرکت دارند. حالا به نظر می‌رسد که پرچم‌دار جدید این شرکت هم می‌خواهد تمام افتخارات گذشته را تکرار کند.

از آنجایی که این گوشی هنوز تایید نشده، چیز زیادی از آن نمی‌دانیم و باید منتظر خبرها و شایعه‌های بعدی بمانیم.

منبع: wccftech

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Next is Now

    نوکیا اگر موفقیتی هم داشته در ساخت گوشی های معمولی و غیر هوشمند بوده که حالا دیگه واسه وارد شدن به این عرصه حسابی دیر شده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه