گوشی جدید نوکیا صفحه نمایشی با کیفیت ۲K‌ دارد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همین چند وقت پیش بود که اولین اطلاعات از گوشی جدید نوکیا منتشر شده بود. این محصول با اندروید ۷ راهی بازار می‌شود و از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۴۳۰ و سه گیگابایت رم بهره می‌برد. این محصول جزو دستگاه‌های رده بالا به حساب نمی‌آید؛ اما سخت افزار بدی هم برای آن در نظر گرفته نشده است. امروز اطلاعات جدیدی از یک گوشی دیگر نوکیا منتشر شده که به نظر می‌رسد یک محصول سطح بالا باشد. محصولی که فعلا با نام P1 شناخته می‌شود و در دو مدل با صفحه نمایش ۲K راهی بازار خواهد شد.

گوشی P1 شرکت نوکیا صفحه نمایشی با کیفیت ۲K دارد.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی جدید شرکت نوکیا از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ بهره می‌برد و در دو مدل راهی بازار می‌شود که اندازه‌ی صفحه نمایش آن‌ها با هم متفاوت است. در حال حاضر گوشی P1 در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد و به احتمال زیاد از استاندارد IP68 بهره می‌برد و در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است. این گوشی در دو مدل ۵.۲ و ۵.۵ اینچی عرضه می‌شود که روی آن‌ها از صفحه نمایش AMOLED با کیفیت ۲K استفاده شده است.

در ادامه‌ی شایعات گفته شده که نوکیا دوربین جدیدی برای P1 طراحی کرده که می‌تواند در نور کم عکس‌های با کیفیتی ثبت کند. این گوشی از اندروید ۷ بهره می‌برد و به رابط کاربری Z Launcher مجهز شده است. هنوز اطلاعات بیشتری از گوشی P1 نوکیا منتشر نشده است.

منبع: Android Headlines

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar بهنام

    نوکیا
    من ویندوز رو به خاطر تو تغییر میدم به اندروید

  2. Avatar پیام نصر

    ۲k همان فول اچ دی است و چیز عجیب یا جدیدی نیست!

    1. Avatar مهیار

      دوست عزیز ۲K همون FullHD یا ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ نیست. ۲K همون QuadHD یا به عبارت بهتر ۲۵۶۰ × ۱۴۴۰ هستش.

  3. Avatar نیما ربیعی

    نوکیا خوش آمدی . . . .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه