گوشی جدید LG X power 2 با اندروید نوقا و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که منتظریم تا دو روز دیگر LG از پرچم‌دار جدید خود یعنی G6 در MWC 2017 رونمایی کند، روز گذشته، این شرکت گوشی هوشمند جدیدی دیگری را معرفی کرده است: LG X power 2.
این گوشی جایگزین مدل قبلی خود یعنی LG X power است که سال ۲۰۱۶ عرضه شد. گوشی X power 2 یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰p و یک باتری با توان ۴۵۰۰ میلی‌آمپر دارد. هم نمایشگر و هم باتری این گوشی از مدل قبلی آن بزرگ‌تر است.
طبق ادعای LG با این گوشی می‌توانید تمام آخر هفته را بدون شارژ مجدد، با این گوشی سپری کنید. هم‌چنین می‌تواند تنها با یک بار شارژ کردن، به مدت ۱۵ ساعت برای‌تان ویدیو پخش کند یا ۱۴ ساعت مسیریابی کند، یا امکان ۱۸ ساعت وب‌گردی را فراهم کند.

LG-X-power-2-(1)
علاوه بر این، گوشی جدید، مجهز به قابلیت شارژ سریع است. به طوری که باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری آن تنها در ۲ ساعت کاملا شارژ می‌شود. احتمالا با این همه ادعا، بسیاری از طرفداران مشتاقند تا زودتر از صحت آن‌ها اطمینان یابند.
روی گوشی LG X power 2 اندروید نوقا اجرا می‌شود و مجهز به تکنولوژی اتصال LTE  است، یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای، ۲ گیابایت رم (و در بعضی بازارها ۱.۵ گیگابایت) و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی قابل افزایش دارد. دوربین پشت این گوشی ۱۳ و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسل است و هردو فلش LED دارند.
گوشی LG X power 2 به رنگ‌های سیاه، تیتانیوم، آبی و طلایی عرضه خواهد شد. شرکت ال‌جی هنوز درباره‌ی قیمت این گوشی چیزی نگفته است، اما از اوایل ماه مارس یعنی اواسط هفته‌ی دیگر وارد بازار می‌شود. گوشی هوشمند در MWC 2017 رونمایی می‌شود. پس برای خواندن مطالب و دیدن ویدیوهای بیشتر از این گوشی، منتظر بمانید.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar مهدی

    میخواستمo xpowerk220ds خودرا با یکxpower2 تعویض کنم سالم وتمیز در حد ءاک

  2. Avatar داود

    گوشی الجی ایکس پاور ۲میخوام ازکجا و چطور بخرم قیمت چندبا تشکر ….

  3. Avatar ali

    سلام کی وارد بازار ایران می شود

  4. Avatar علی

    دو گیگ رم دیگه واقعا برای اندروید جواب نمیده
    بهتره حتی همین میان رده ها حداقل ۳ گیگ رم رو در نظر بگیرن

    1. Avatar مرتضی

      کاملا موافقم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه