گوشی جدید Meizu با بدنه‌ی تمام فلزی معرفی شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی جدید شرکت چینی میزو (Meizu) که متال (Metal) نام دارد معرفی شد. با توجه به نام این محصول، بدنه‌ی آن فلزی است.

شرکت چینی میزو تلفن همراه جدیدی به نام متال را معرفی کرد که از بدنه‌ای کاملا فلزی بهره می‌برد.

برای این تلفن‌همراه جدید میزو از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p استفاده شده است. صفحه نمایش با شیشه‌ی Dinorex T2X-1 محافظت می‌شود که به شکل ۲٫۵ بعدی ساخته شده و تمام لبه‌های گوشی را در بر می‌گیرد. استفاده از Dinorex T2X-1 باعث شده که صفحه نمایش در برابر خط و خش و شوک الکتریکی مقاوم باشد.

روی این تلفن همراه از تراشه‌ی Helio X10 استفاده شده که یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس ۲٫۰ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی PowerVR G6200 روی آن قرار گرفته است. دو گیگابایت رم برای این تلفن همراه در نظر گرفته شده و حافظه داخلی ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی روی آن دیده می‌شود. هر دو مدل ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی می‌کنند.

Meizu  metal

از دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه می‌توان به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با فلش دوگانه در پشت اشاره کرد. همچنین یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی هم روی آن دیده می‌شود. سنسور تشخیص اثر انگشت هم روی کلید خانه‌ی این گوشی قرار گرفته است. تلفن همراه متال از شبکه‌ی‌ LTE و دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. یک باتری ۳۱۴۰ میلی‌آمپرساعتی برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

گوشی میزو متال با اندروید ۵.۱ و در رنگ‌های سفید، طلایی، خاکستری، آبی و صورتی راهی بازار خواهد شد. مدل ۱۶ گیگابایتی آن با قیمت ۱۵۰ یورو و مدل ۳۲ گیگابایتی آن با قیمت ۱۸۰ یورو در کشور چین به فروش می‌رسند. قیمت مدل ۱۶ گیگابایتی این گوشی در خارج از کشور چین ۱۹۹ دلار اعلام شده است.

Meizu  metal

منبع: GSM Arena

دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. amir

    میزو فوق العاده اس
    باید با گوشی هاش کار کنی تا بدونی چی میگم

  2. حامد

    تنها گوشی اندورییدی که میشه بهش فک کرد 🙂
    توی طراحی که مشخصا از ایفون کپی کرده اما این کارو به نحو احسن انجام داده، گرافیک رابط کاربریش هم بین گوشی های اندروییدی عالیه. اینتر فیس سونی و سامسونگ و اچ تی سی ک واقعا از زمونه عقب موندن حالمو بد میکنه. موتورولا رو میشه تحمل کرد حد اقل میشه گفت عین نکسوسها اندورییده خالص داره…ولی میزو عالیه 🙂

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه