گوشی جدید Oukitel با باتری ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
گوشی K10000

شرکت Oukitel تلفن همراه هوشمند جدیدی به نام K10000 را معرفی کرد. اگر باتری تلفن همراهی که در اختیار دارید زود به پایان می‌رسد، بد نیست این محصول را خریداری کنید. این محصول یک باتری ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که می‌تواند تا ۱۰ روز گوشی شما را روشن نگه‌دارد.

تلفن همراه هوشمند K10000 یک باتری ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که بین ۱۰ تا ۱۵ روز گوشی را روشن نگه می‌دارد.

با خرید گوشی K10000 دیگر به پاوربانک نیازی نخواهید داشت. باتری ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپری ساعتی که روی این محصول قرار گرفته، براساس ادعای سازندگان بین ۱۰ تا ۱۵ روز گوشی را روشن نگه‌می‌دارد. با داشتن این تلفن همراه هوشمند می‌توانید به مسافرت بروید و نیازی هم به شارژ باتری گوشی پیدا نمی‌کنید.

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که گوشی K10000 یک تلفن همراه هوشمند میان‌رده به شمار می‌رود. این تلفن همراه هوشمند از تراشه‌ی چهار هسته‌ای شرکت مدیاتک با فرکانس یک گیگاهرتز بهره می‌برد. همچنین یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰p هم روی آن قرار گرفته است. یک دوربین پشت ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی روی آن مشاهده می‌شود. این محصول ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۲ گیگابایت رم دارد و از شبکه‌ی ۳G و LTE هم پشتیبانی می‌کند. همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که این محصول با اندروید ۵.۱ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

شرکت سازنده فعلا این گوشی را تا تاریخ ۲۱ ژانویه (یک بهمن) با قیمت ۲۴۰ دلار پیش فروش می‌کند و مشخص نیست که پس از این تاریخ قیمت آن تغییر می‌کند یا خیر.

البته این شرکت قبلا هم گوشی دیگری به نام K6000  را معرفی کرده بود که یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی روی آن قرار گرفته بود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Engadget

دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar س.س

    میشه لطف کنید و مشخصات سخت افزاریاین گوشی رو هم درج کنید

  2. Avatar آرش

    وزن این گوشی چقدره؟ باید گوشی سنگینی باشه!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه