گوشی جدید ZTE از آیفون ۶ قوی‌تر است

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت چینی ZTE گوشی‌های باکیفیت و سطح بالایی را با نام Nubia راهی بازار می‌کند. این شرکت در یکی دو سال گذشته با این گوشی‌ها توانسته نظر بسیاری از علاقه‌مندان را به سمت خودش جلب کند.

در بنچمارک جدیدی که از گوشی Nubia Z9 شرکت ZTE منتشر شده، این گوشی امتیاز بیشتری در قسمت گرافیک نسبت به آیفون ۶ به‌دست آورد.

 

آخرین عضو خانواده Nubia گوشی Z9 نام دارد. به‌تازگی اطلاعات جالبی از این محصول منتشر شده است. در بنچمارک‌های مختلفی که از این محصول گرفته شده، شاهد آمار بسیار خوبی بودیم. گوشی Z9 که از یک صفحه‌نمایش Full HD برخوردار است، توانسته در قسمت پردازش گرافیکی، امتیاز بیشتری نسبت به گوشی آیفون ۶  به‌دست بیاورد.

bench-z9

براساس اطلاعاتی که از بنچمارک GFXBench به‌دست آمده، این گوشی به‌خوبی می‌تواند بازی‌هایی با گرافیک بسیار بالا را اجرا کند. در این بنچمارک کیفیت صفحه‌نمایش محصول هم بسیار مهم است و به همین دلیل این گوشی امتیاز بالاتری را به‌دست آورده است. گوشی آیفون ۶ از صفحه‌ نمایشی با کیفیت ۷۵۰×۱۳۳۴ پیکسل بهره می‌برد. البته بیشتر گوشی‌هایی که خودشان را رقیب آیفون ۶ می‌دانند از صفحه‌ نمایش‌هایی با کیفیت QHD‌ استفاده می‌کنند. شرکت ZTE با گوشی Z9 که مانند HTC M9 یا اکسپریا Z3+‌ از صفحه‌ نمایش Full HD برخوردار هستند، توانست عملکردی بهتر از آیفون ۶ داشته باشد. لازم به ذکر است که گوشی Nubia Z9 از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ بهره می‌برد. البته باید به این موضوع اشاره کنیم سرعت پردازنده گرافیکی به‌کار رفته در آیفون ۶ پایین است تا مصرف باتری گوشی کاهش پیدا کند. بنچمارک‌هایی که از باتری گوشی آیفون ۶ به‌دست آمده، مدت زمان ۵ ساعت و ۲۲ دقیقه را به‌نمایش درآورده‌اند.

bench-z9-1

منبع: Phone Arena

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه