گوشی لومیا ۶۵۰ ماه آینده معرفی خواهد شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه
Lumia 650

براساس شایعات منتشر شده، «مایکروسافت» (Microsoft) خودش را برای معرفی گوشی «لومیا ۶۵۰» (Lumia 650)‌ در ماه آینده آماده می‌کند.

به احتمال زیاد گوشی لومیا ۶۵۰ از یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد.

با توجه به شایعات تلفن همراه هوشمند جدید شرکت مایکروسافت در تاریخ ۱۲ بهمن (۱ فوریه) معرفی خواهد شد. به احتمال زیاد این گوشی جزو محصولات میان‌رده‌ی بازار قرار می‌گیرد که قیمت مناسبی هم خواهد داشت. همچنین به نظر می‌رسد که این تلفن همراه هوشمند به شیوه‌ی کاملا معمولی معرفی خواهد شد و برای آن مراسم خبری برگزار نمی‌شود.

از طرف دیگر شایعات درباره‌ی دو گوشی لومیا ۷۵۰ و لومیا ۸۵۰ هم شنیده شده بودند که به احتمال زیاد تولید این محصولات متوقف شده‌اند و راهی بازار نمی‌شوند. این احتمال هم وجود دارد که گوشی لومیا ۶۵۰ اولین و تنها گوشی سری لومیا باشد که مایکروسافت آن را در سال ۲۰۱۶ معرفی می‌کند. در شایعات قبلی گفته شده بود که این شرکت قصد تولید تلفن‌های همراه هوشمندی به نام «سرفیس فون» (Surface Phone) را دارد.

با توجه به اطلاعات لو رفته گوشی لومیا ۶۵۰ با قیمت ۲۲۲ دلار راهی بازار می‌شود و از سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل برای آن استفاده شده است.

به نظر می‌رسد که گوشی لومیا ۶۵۰ با یک صفحه نمایش ۵ اینچی با دقت تصویر ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل عرضه می‌شود و برای آن از تراشه‌ی اسنپدراگون ۲۱۲ که یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای را در خودش قرار داده، استفاده شده است. یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم از دیگر ویژگی‌های این محصول به شمار می‌رود. به نظر می‌رسد که این تلفن همراه هوشمند از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند.

در ادامه می‌توانید تصاویر غیر رسمی این گوشی را مشاهده کنید:

Lumia 650
Lumia 650
Lumia 650
Lumia 650
Lumia 650
Lumia 650
Lumia 650

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Windows Central

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar CYRUS

    این گوشی ارزش خرید نداره چون از سخت افزار قدیمی و ضعیف ساخته شده،برعکس اپل و گوگل که مدام در حال پیشرفت هستن،مایکروسافت در حال پس رفت هستش،مایکروسافت تو زمینه تولید گوشیهای هوشمند موفق نمیشه چون به ویندوز ۱۰ موبایل اهمیت نمیده و مدام در حال توسعه نرم افزارهای خود با کیفیت بالاتر از ویندوز فون برای اندروید و آی او اس هستش،به نظر من این یجور دهن کجی به کاربران ویندوز فون هست.

  2. Avatar navid

    اخه ۸ گیگ هم شد حافظه؟!؟!
    ۱۶ گیگ الان ادم کم میاره چه برسه به ۸
    اینم خوب فروش نمیکنه

    1. Avatar سهیل

      ببین دوست عزیز اندروئید نیستش که از ۸ گیگ ۴گیگشو ادروئید قورت بده ۳گیگ برا نرم افزاری اجباری به نصب داخلی و بقیه محتوای نرم افزارا پر کنه روی ویندوز میشه منتقل کرد این موارد رو روی حافظه جانبی کارا انجام بشه !

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه