گوشی لومیا ۹۵۰ معرفی شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت پس از منتشر شدن شایعات بسیار زیاد پیرامون گوشی لومیا ۹۵۰، این محصول را به شکل رسمی معرفی کرد. گوشی لومیا ۹۵۰ یک محصول کوچک به‌حساب می‌آید که به راحتی می‌توان با آن کار کرد و به خوبی هم در دست قرار می‌گیرد.

گوشی لومیا ۹۵۰ از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۰۸،‌ سه گیگابایت رم، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و دوربین ۲۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

این گوشی یک صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی دارد و از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۰۸ برای آن استفاده شده است. در این موارد لومیا ۹۵۰ به گوشی نکسوس ۵X شرکت ال‌جی شباهت دارد. البته سایر قسمت‌های سخت‌افزاری با آن متفاوت است. برای لومیا ۹۵۰ از سه گیگابایت رم استفاده شده و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی روی آن قرار گرفته است. همچنین مشخص شد که این گوشی از کارت حافظه تا ۲ ترابایت هم پشتیبانی می‌کند. یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 روی آن قرار گرفته است. دوربین جلوی آن هم ۵ مگاپیکسل است. از نسل پنجم لرزشگیر اپتیکی تصویر برای دوربین این گوشی استفاده شده است. این گوشی توانایی فیلم‌برداری با کیفیت ۴K را هم دارد.

این گوشی از شبکه ۴G پشتیبانی می‌کند و از وای-فای و USB Type-C بهره می‌برد. یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی قابل تعویض برای آن در نظر گرفته شده است. لومیا ۹۵۰ از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. این گوشی به وسیله شارژ سریع در کمتر از ۳۰ دقیقه، پنجاه درصد شارژ می‌شود. درحالی که لومیا ۹۵۰ یک گوشی قدرتمند به‌حساب می‌آید، اندکی از محصولات پرچم‌دار بازار ضعیف‌تر است. استفاده از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۰۸ به‌جای اسنپ‌دراگون ۸۱۰ یکی از دلایل آن به‌شمار می‌رود.

از دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه می‌توان به داشتن دو آنتن اشاره کرد. این دو آنتن باعث می‌شود که گوشی همیشه به شبکه متصل باشد و ارتباط صوتی و تصویری با کیفیتی برقرار کند.

1

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این گوشی را مشاهده کنید:

ms-event-Lumia950-1-2 ms-event-Lumia950-1-3 ms-event-Lumia950-1-4

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar حمید

    با سلام اینکه فرمودید کمی نسبت به پرچمداران ضعیف تره بدلیل اسنپ دراغون ۸۰۸ کاملا غیر منطقیه، چون ویندوزفون خیلی سبک و روان و بدون لگ هست نسبت به آندروید و حتی آی او اس، بنابراین جهت اجرای برنامه ها نیاز به تراشه قوی تر نبود، قابلیت ویندوز هلو و کانتینیوم کو پس؟ چقدر کم لطفین

  2. Avatar محمد امين

    خیلى باحاله

  3. Avatar مبین

    به دلم نشست امیدوارم دیجی کالا موجودش کنه .

  4. Avatar مهران

    سلام کی به بازار میاد؟و قیمتش چقدره؟

    1. Avatar مهران
      1. فرهنگ حشمتی فرهنگ حشمتی

        هنوز کامل مشخص نشده ولی باید هم قیمت LG G4 باشد.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه