[به‌روزرسانی ۰۵/۱۹]: گوشی مرموز سامسونگ رکوردشکنی کرد

۱۹ مرداد ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یک دستگاه سامسونگ ناشناخته در وب‌سایت AnTuTu (وب‌سایتی که دستگاه‌های الکترونیکی را بررسی کرده و بنچمارکی آنها را ارایه می‌دهد) امتیاز ۹۵۹۷۲ را کسب کرده است.

[به‌روزرسانی ۰۵/۱۹]: این امتیاز درست نبوده و تقلبی از آب درآمده. این دستگاه “مرموز” در اصل نمونه‌ای از یک سامسونگ گلکسی آلفا بوده که برای بازارهای شرق و جنوب شرقی آسیا در نظر گرفته شده است.

شماره‌ی مدل این دستگاه مرموز SM-8505S است. با توجه به این که سامسونگ گلکسی نوت ۵ در AnTuTu امتیاز ۶۹۷۰۲ را کسب کرد، احتمال این که دستگاه مذکور نوت ۵ باشد از بین می‌رود. انتظار می‌رود که گوشی سامسونگ گلکسی S6 اج امتیاز مشابه یا کمتری را دریافت کند. با این حساب، تنها یک مدل به عنوان گزینه باقی می‌ماند.

Mystery-Samsung-device-scores-high-on-AnTuTu

Mystery-Samsung-device-scores-high-on-AnTuTu (1)

سامسونگ گلکسی S7 ممکن است آن دستگاه معرفی نشده‌ای باشدکه آن امتیاز رکورد شکن را از AnTuTu گرفت. روز گذشته به شما گفتیم که به کارگیری سیستم Agile برای تولید، سرعت توسعه و تولید را افزایش داده و می‌تواند این امکان را ایجاد کند که مراحل توسعه‌ی پرچم‌دار بعدی سامسونگ تا ماه دسامبر میلادی کامل شود. البته، این بدین معنی نیست که سامسونگ مدل جدید گوشی‌اش را بلافاصله رونمایی خواهد کرد. گوشی‌های گلکسی نوت ۵ و گلکسی S6 اج پلاس احتمالا تا زمان اتمام پروژه‌ی گلکسی S7 عرضه خواهند شد و منطقا سامسونگ نمی‌خواهد با معرفی گوشی جدیدی بلافاصله پس از این دو، میزان فروش آنها را تحت تاثیر قرار دهد.
پردازنده‌ای که در مدل SM-8508S بکار رفته قطعا قدرت بیشتری از اگزینوس ۷۴۲۰ است که گلکسی S6 را پردازش می‌کند. مشخص نیست که این دستگاه مرموز سامسونگ، گلکسی S7 است یا خیر، اما می‌توان گفت که دستگاه قدرتمندی خواهد بود.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه