گوشی میان‌رده‌ی لنوو رسما معرفی شد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت لنوو به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین سازندگان لپ‌تاپ در دنیا شناخته می‌شود که اخیرا در حوزه طراحی و تولید دیگر محصولات هوشمند هم فعالیت می‌کند. پیش از این لنوو اعلام کرده بود که قصد دارد طراحی و ساخت گوشی‌های هوشمند خود را در آینده به شرکت موتورولا واگذار کند.

روز گذشته شرکت لنوو از یک «فبلت» (Phablet) میان‌رده‌ی جدید با نام Phab Plus رونمایی کرد.

این در حالی است که لنوو روز گذشته یک فبلت به‌نام Phab Plus را به‌طور معرفی کرد. شرکت سازنده‌‌ در این محصول از یک صفحه‌نمایش ۶.۸ اینچی با رزولوشن FullHD بهره گرفته است. توان پردازشی این فبلت از طریق یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۶۱۵، پردازنده هشت‌ هسته‌ای ۶۴ بیتی و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 405 تامین می‌شود. لنوو در این فبلت ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل ارتقا قرار داده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول باید به قابلیت پشتیبانی از شبکه اینترنت ۴G LTE، دو سیم‌کارت و سیستم‌عامل اندروید لالی‌پاپ همراه با رابط کاربری Vibe OS مخصوص لنوو اشاره کرد.

lenovo-2

لنوو در این محصول از یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز به فلش دوگانه و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی استفاده کرده است. همچنین در این فبلت از یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره گرفته شده است. ضخامت این محصول ۷.۶ میلی‌متر و وزن آن ۲۲۰ گرم است. لازم به‌ذکر است که در این فبلت هیچ دکمه‌ی فیزیکی غیر از دکمه‌های تنظیم حجم صدا و دکمه‌ی پاور که سمت راست قرار دارد، وجود نداشته و بدنه‌ی آن از جنس فلز است. براساس اخبار منتشر شده، قیمت این فبلت میان‌رده‌ی شرکت لنوو ۴۰۷ دلار در نظر گرفته شده است.

منبع: AndroidHeadlines

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمدرضا

    الان که خیلی ارزونتر شده، ولی کاش باتریش را پایین نمی آوردن. فبلت قبلیشون ۶.۹۸ اینچی بود با باتری بهتر و بدنه پلاستیک. فقط رمش ۱ گیگ بود که اخیرا ۲ گیگش کردن در سری ۲۰۱۶. هنوز نتونستم ایرادی توش پیدا کنم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه