گوشی گلکسی S7 سامسونگ از USB Type-C پشتیبانی می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سامسونگ گلکسی

گوشی گلکسی S7 شرکت سامسونگ سال آینده معرفی و راهی بازار خواهد شد؛ اما شایعات زیادی درباره‌ی آن منتشر شده است. شایعات گفته‌اند در این گوشی ممکن است از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ یا تراشه‌های جدید اگزینوس استفاده شود.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی سایت SamMobile، شرکت سامسونگ قصد دارد از USB Type-C در گوشی گلکسی S7 استفاده کند.

به‌تازگی اطلاعات جدیدی درباره‌ی گوشی گلکسی S7 منتشر شده است. به‌نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد از USB Type-C در پرچم‌دار جدید خودش استفاده کند. سایت SamMobile که این خبر را منتشر کرده، گفته که اطلاعات‌اش را از یک منبع نزدیک به سامسونگ به‌دست آورده است.

استفاده از USB Type-C چندان غافلگیر کننده نیست چرا که بسیاری از شرکت‌های سازنده‌ی تلفن‌های همراه از این قابلیت در گوشی‌های خودشان استفاده کرده‌اند. در این اطلاعات گفته شده که کاربران با USB Type-C سرعت بیشتری در اختیار خواهند داشت و می‌توانند اطلاعات را با سرعت بیشتری بین موبایل و کامپیوتر جابه‌جا کنند.

این احتمال وجود دارد که سامسونگ با همکاری شرکت Synaptics بخواهد از تکنولوژی ClearForce در گلکسی S7 استفاده کند. به‌نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد با تکنولوژی ClearForce به رقابت با قابلیت لمس سه‌بعدی گوشی‌های آیفون ۶s و آیفون ۶s پلاس بپردازد. همچنین به‌نظر می‌رسد که سامسونگ بدنه‌ی پرچم‌دار جدیداش را با منیزیم خواهد ساخت تا وزن کمتر و مقاومت بیشتری پیدا کند.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه