گوشی گیمینگ هواوی میت ۲۰X احتمالا از قلم استایلوس پشتیبانی می‌کند

۲۳ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
میت 20X

فردا شرکت هواوی گوشی‌های میت ۲۰ را معرفی خواهد کرد که شامل گوشی‌های میت ۲۰، میت ۲۰ پرو و گوشی گیمینگ میت ۲۰X است. این گوشی گیمینگ به لطف بهره‌گیری از نمایشگر ۷.۲ اینچی اولد بزرگ‌ترین گوشی این خانواده خواهد بود و ابتدا گفته می‌شد میت ۲۰ پورشه دیزاین نام دارد. از دیگر مشخصات احتمالی میت ۲۰X می‌توانیم به بهره‌گیری از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از قلم استایلوس اشاره کنیم که مورد آخری تابه‌حال در بین گوشی‌های هواوی سابقه نداشته است.

با توجه به اندازه این قلم، مطمئنا این گوشی از طراحی مشابه گلکسی نوت بهره نمی‌برد.

ساعاتی پیش، دو تصویر تبلیغاتی مربوط به این گوشی‌ها لو رفته است. در یکی از این تصاویر (تصویر فوقانی)، سه گوشی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و در میان آن‌ها عبارت «میت ۲۰» دیده می‌شود. دو گوشی سمت چپ احتمالا میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو هستند و گوشی بزرگی که در سمت راست قرار دارد احتمالا همان گوشی گیمینگ میت ۲۰X است. با توجه به قرارگیری قلم استایلوس در کنار این گوشی، می‌توان نتیجه گرفت که فقط این گوشی از این قلم پشتیبانی می‌کند ولی فعلا به صورت قطعی نمی‌توان اظهارنظر کرد.

با توجه به اندازه این قلم، مطمئنا این گوشی از طراحی مشابه گلکسی نوت بهره نمی‌برد و چنین قلمی در بدنه این گوشی قرار نمی‌گیرد. همچنین احتمالا این قلم استایلوس جداگانه به فروش خواهد رسید. همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، فردا یعنی ۲۴ مهر سه گوشی میت ۲۰، میت پرو و میت ۲۰X در لندن رسما معرفی می‌شوند. در مورد قیمت‌گذاری هم گفته می‌شود قیمت پایه میت ۲۰ حدود ۸۰۰ دلار و قیمت پایه میت ۲۰ پرو بیش از ۱۰۰۰ دلار خواهد بود. هنوز در مورد قیمت گوشی گیمینگ میت ۲۰X خبر موثقی منتشر نشده است.

میت 20X

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Fary

    واقعا هرسه شون بینظیرن ، میشه گفت هواوی یه تنه اندروید رو سرپا نگه داشته

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه