گوشی ۱۰۴ دلاری شیائومی ردمی ۷ معرفی شد

۲۷ اسفند ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
شیائومی

از چندی قبل انتشار خبرهای مربوط به گوشی ردمی ۷ آغاز شد و دقایقی قبل شرکت شیائومی رسما از این گوشی پرده‌برداری کرد. قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپ‌دراگون ۶۳۲ است که از ۴ هسته برای پردازش‌های سنگین و ۴ هسته کم‌مصرف بهره می‌برد. در کنار آن، شیائومی برای این گوشی ۲ تا ۴ گیگابایت حافظه رم، ۱۶ تا ۶۴ گیگابایت حافظه رم قابل افزایش، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و نمایشگر ۶.۲۶ اینچی HD+ در نظر گرفته است.

در پنل پشتی این گوشی می‌توانیم دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی (با پیکسل‌های ۱.۲۵ میکرونی) و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی مشاهده کنیم. ثبت عکس‌های سلفی هم برعهده یک دوربین ۸ مگاپیکسلی است که در بریدگی نمایشگر قطره‌ای شکل این گوشی تعبیه شده و در ضمن قادر به تشخیص چهره کاربر هم هست.

شیائومی

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این گوشی، می‌توانیم به جک هدفون، سنسور مادون قرمز و حسگر اثر انگشت تعبیه شده در پنل پشتی اشاره کنیم. همچنین شیائومی در کشور چین برای این گوشی گارانتی ۱۸ ماهه ارائه می‌دهد. مدل پایه این گوشی که از ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد، با قیمت ۶۹۹ یوان (۱۰۴ دلار) روانه‌ی بازار می‌شود. قیمت مدل مبتنی ۳/۳۲ گیگابایت هم ۷۹۹ یوان (۱۱۹ دلار) و قیمت مدل ۴/۶۴ گیگابایت هم ۹۹۹ یوان (۱۴۹ دلار) است. این گوشی در رنگ‌های مشکی، آبی و قرمز عرضه می‌شود.

منیع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar علی

    چین غول تکنولوژی و رقابت

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه